Годинниковий бренд з Білорусії HVILINA, який недавно відкрив офіс в Україні, взяв участь в нью-йоркському Тижні моди. 12 вересня відбувся показ на якому HVILINA презентувала свої годинники з наступних колекцій: Narbut, Green Screen, Universum.

Організатором заходу виступив Flying Solo NYC. Захід проводиться для молодих дизайнерів та брендів зі всього світу, відбір на який проходить на конкурсній основі.



Фото надано Flying Solo / Getty, колекція Universum, модель – Deep Black
На показі були присутні масштабні світові ЗМІ та блогери. Сам показ проходив на даху серед нью-йоркських хмарочосів у серці Манхеттену.
«Ми дуже раді можливості участі та презентації наших годинників на такому івенті. Для нас це великий крок вперед!» — говорить Андрій Гаравський, директор компанії HVILINA.



Кожна колекція — це окремий витвір мистецтва, на створення якої надихають певні події. Колекція Green Screen виконана з великою кількістю відсилань (референсів) до естетики користувацьких інтерфейсів кінця 80-х — початку 90-х років, і натхненний такими культовими творами як «Матриця», «Чужий», «Fallout» і тетріс. Основною ідеєю колекції є передача духу того часу: розквіту ери комп’ютерних технологій та їхнє активне впровадження в повсякденне життя.



Фото надано Flying Solo / Getty, коллекция Green Screen, модель – Basic
Офіційний сайт Flying Solo NYC: www.flyingsolofashionweek.com
Профіль бренду на сайті Flying Solo NYC: www.fs-formlist.com/hvilina
Офіційний сайт бренду HVILINA в Україні: https://hvilina.com.ua/collection/kollektsii
Instagram: https://www.instagram.com/hvilina.ua/
Читайте також:
Мода та містика: Dior звертається до карт Таро
Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір