Годинниковий бренд з Білорусії HVILINA, який недавно відкрив офіс в Україні, взяв участь в нью-йоркському Тижні моди. 12 вересня відбувся показ на якому HVILINA презентувала свої годинники з наступних колекцій: Narbut, Green Screen, Universum.
Організатором заходу виступив Flying Solo NYC. Захід проводиться для молодих дизайнерів та брендів зі всього світу, відбір на який проходить на конкурсній основі.
На показі були присутні масштабні світові ЗМІ та блогери. Сам показ проходив на даху серед нью-йоркських хмарочосів у серці Манхеттену.
«Ми дуже раді можливості участі та презентації наших годинників на такому івенті. Для нас це великий крок вперед!» — говорить Андрій Гаравський, директор компанії HVILINA.
Кожна колекція — це окремий витвір мистецтва, на створення якої надихають певні події. Колекція Green Screen виконана з великою кількістю відсилань (референсів) до естетики користувацьких інтерфейсів кінця 80-х — початку 90-х років, і натхненний такими культовими творами як «Матриця», «Чужий», «Fallout» і тетріс. Основною ідеєю колекції є передача духу того часу: розквіту ери комп’ютерних технологій та їхнє активне впровадження в повсякденне життя.
Офіційний сайт Flying Solo NYC: www.flyingsolofashionweek.com
Профіль бренду на сайті Flying Solo NYC: www.fs-formlist.com/hvilina
Офіційний сайт бренду HVILINA в Україні: https://hvilina.com.ua/collection/kollektsii
Instagram: https://www.instagram.com/hvilina.ua/
Читайте також:
Мода та містика: Dior звертається до карт Таро
Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір