• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Магазин спорттоварів залучив бігунів, щоб подражнити камери швидкості

6 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно у Франції було прийнято новий закон, який обмежив швидкість транспорту до 30 км/год в межах Парижу, значно пригальмувавши столичні вулиці. Водіїв ця новина привела у розпач, а от хто зрадів, то це природозахисники і… любителі випробувати себе на міцність. А паризький магазин DISTANCE, який продає спорттовари для бігунів, сприйняв цей ліміт швидкості як особистий виклик і вирішив подражнити дорожні камери.

Зрештою, якщо тепер водіям під страхом штрафу забороняється їхати швидше 30 км/год, то чи не зможуть бігуни їх віднині легко обганяти на своїх двох?

Тому в останній день серпня агенція BETC Paris залучила групу бігунів, щоб ті на повній швидкості промчали паризькими вулицями, нариваючись на штраф.

І їм це вдалося.

На одну ніч вони перетворилися на «бігунів-порушників» (Outlaw Runners), задавши роботи камерам швидкості. Серед учасників цієї кампанії були й досвідчені атлети, такі як Ліна Кандіссунон, чемпіонка 800-метрової дистанції, та Квентін Малрік, чемпіон 1500-метрової дистанції.

Для своєї зовнішньої рекламної кампанії магазин DISTANCE використав отримані в результаті такої активації фото бігунів, яких зафіксували дорожні камери швидкості.

Гійом Понтьє, співзасновник DISTANCE, зазначає: «Цей новий закон жваво обговорювався всім Парижем. Тож ми вирішили, що це – прекрасна можливість привернути увагу до нашого магазину і нашого видіння бігу. Ми віримо у біг, який не підкоряється старим традиціям і використовує сучасні коди».

А Стефан Зіберрас, президент BETC, додає: «Нам подобається, як ця кампанія обіграла новини. Зазвичай у рекламі, коли ви хочете створити принт-кампанію, ви запрошуєте фотографа. А тут фотографом вперше став робот, а точніше – камера швидкості».

А в минулі вихідні, напередодні паризького напівмарафону, який відбувся 5 вересня, магазин DISTANCE поставив у себе перед входом власну камеру швидкості. Щоб всі, хто схоче, теж могли у такий спосіб себе випробувати.

Джерело


До речі, про те, як заохотити людей бігати:

Уяви себе спецагентом: у Сінгапурі тестують аудіододаток для бігунів.

Samsung обіцяє кожному перемогу в Тель-Авівському Марафоні (але у дуже-дуже вузькій категорії).

Теги: маркетинг і комунікаціїспортфото

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.