• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Настав час розкрутити свій соціальний креатив

26 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Настав час розкрутити свій соціальний креатив
Share on FacebookShare on Twitter

Шерон Романг (асоційований креативний директор у Creative Services компанії Smartly.io) розповідає про соціальний креатив та видозмінені рекламні алгоритми, що стають менш потужними та як із цим боротися.

Через оновлення конфіденційності iOS 14 та поступове припинення використання файлів cookie незабаром перестануть бути доступними гіперцільові аудиторії, які раніше приносили величезний дохід. Ці повідомлення сигналізують про початок нової ери в соціальній рекламі.

За відсутності націлювання на аудиторію соціальним маркетологам потрібно проявляти креативність: не лише з ідеями кампанії та дизайном, а й із залученням аудиторії. Маркетологи більше не можуть ховатися за інструментами націлювання. Ця нова ера соціальної реклами вимагає небаченої раніше автоматизації та стратегічного мислення: розумнішого способу роботи.

Найважливіше відтепер — це творчі досягнення. Соціальні кампанії будуть зростати та розкриватися лише на основі креативу. А щоби забезпечити максимально можливий рівень успіху, маркетологи мають зосередитися на формулюванні нових процесів, які дійсно можуть стимулювати та підтримувати соціальну творчість.

Виховувати творчу спритність

Коли маркетологи уявляють собі слово «креативність», вони схильні думати про «велику ідею». Однак соціальні медіа набагато складніші. Це ландшафт різних платформ — і форм вмісту на цих платформах, від каналів до історій. А це означає, що соціальна реклама вимагає безлічі творчих підходів. Це вимагає виняткових творчих ідей, а також творчого діапазону та об’єму, щоби перевірити, що резонує, що важливіше, а що ні.

Розглянемо, наприклад, соціальну кампанію з додатка для обміну поїздками Uber, яка розпочалася з двох відеороликів, що висвітлюють різні цінні пропозиції. Компанія хотіла набрати нових водіїв, але не була впевнена, який соціальний підхід найкраще підійде для цільової демографічної категорії. Тому використали стратегію перевірки та створення.

За допомогою інструментів автоматизації від Smartly.io бренду вдалося швидко створити модульну відеокампанію, у якій один і той же основний творчий матеріал можна переробляти знову і знову, щоб створювати цілу низку різноманітних оголошень із різним настроєм, налаштованих на різні платформи. Це призвело до створення двох контрастних креативів: один з емоційною історією, інший із раціональною.

Потім Uber почав працювати з різними варіантами реклами, щоб побачити, яка з них найбільше цікава аудиторії. Функціональний режим «все в одному» Smartly.io дає змогу маркетинговій групі швидко адаптувати кампанію до найефективнішого креативу та отримати максимальну винагороду.

Автоматизація творчого процесу

Наприклад, під час роботи з оголошеннями в соціальних мережах для глобальної кампанії. Їхній творчий обсяг може сягати десятків тисяч. Є різні розміри оголошень і різні копії, які слід макетувати, залежно від різної аудиторії та платформ.

Жоден рекламодавець не може вручну впоратися з такою великою кількістю оголошень за один раз. Автоматизовані інструменти можуть подбати про все це, забезпечуючи як послідовність, так і варіації — і залишають більше часу для вирішальної, справжньої творчої роботи.

Час націлювання

Ось де автоматизація також може втрутитися й запропонувати творчі рішення для брендів. Завдяки автоматизації рекламу можна налаштовувати в режимі реального часу, використовуючи більш загальні контекстуальні дані, такі, як місцезнаходження та погода, що призводить до більш персоналізованої роботи з рекламою.

Мобільний оператор спортивних ставок FanDuel, наприклад, використав інструменти Smartly.io для оптимізації обміну повідомленнями в оголошеннях Snapchat. Завдяки автоматизації FanDuel зміг довше запускати одні й ті ж оголошення (що має вирішальне значення для алгоритму Snapchat), одночасно оновлюючи ці оголошення в режимі реального часу, щоби зображати поточні дані програмування, такі, як майбутні матчі та ставки в прямому ефірі.

Соціальний креатив

Хорошою новиною є те, що — через ці майбутні зміни в галузі — соціальна реклама зараз переростає в новий тип країни чудес для творчості. Незалежно від галузі, рекламодавці, які процвітатимуть у цю нову еру соціальної реклами, — це ті, хто приймає гібридну модель творчості + автоматизації.

Джерело


Читайте також:

Відвідувачі McDonald’s можуть отримати їжу ще швидше за допомогою білборда walk-thru

Творча провокація в графічному дизайні. Розкриття, заохочення, підтримка

Теги: соціальна рекламасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.