Шерон Романг (асоційований креативний директор у Creative Services компанії Smartly.io) розповідає про соціальний креатив та видозмінені рекламні алгоритми, що стають менш потужними та як із цим боротися.
Через оновлення конфіденційності iOS 14 та поступове припинення використання файлів cookie незабаром перестануть бути доступними гіперцільові аудиторії, які раніше приносили величезний дохід. Ці повідомлення сигналізують про початок нової ери в соціальній рекламі.
За відсутності націлювання на аудиторію соціальним маркетологам потрібно проявляти креативність: не лише з ідеями кампанії та дизайном, а й із залученням аудиторії. Маркетологи більше не можуть ховатися за інструментами націлювання. Ця нова ера соціальної реклами вимагає небаченої раніше автоматизації та стратегічного мислення: розумнішого способу роботи.
Найважливіше відтепер — це творчі досягнення. Соціальні кампанії будуть зростати та розкриватися лише на основі креативу. А щоби забезпечити максимально можливий рівень успіху, маркетологи мають зосередитися на формулюванні нових процесів, які дійсно можуть стимулювати та підтримувати соціальну творчість.
Виховувати творчу спритність
Коли маркетологи уявляють собі слово «креативність», вони схильні думати про «велику ідею». Однак соціальні медіа набагато складніші. Це ландшафт різних платформ — і форм вмісту на цих платформах, від каналів до історій. А це означає, що соціальна реклама вимагає безлічі творчих підходів. Це вимагає виняткових творчих ідей, а також творчого діапазону та об’єму, щоби перевірити, що резонує, що важливіше, а що ні.
Розглянемо, наприклад, соціальну кампанію з додатка для обміну поїздками Uber, яка розпочалася з двох відеороликів, що висвітлюють різні цінні пропозиції. Компанія хотіла набрати нових водіїв, але не була впевнена, який соціальний підхід найкраще підійде для цільової демографічної категорії. Тому використали стратегію перевірки та створення.
За допомогою інструментів автоматизації від Smartly.io бренду вдалося швидко створити модульну відеокампанію, у якій один і той же основний творчий матеріал можна переробляти знову і знову, щоб створювати цілу низку різноманітних оголошень із різним настроєм, налаштованих на різні платформи. Це призвело до створення двох контрастних креативів: один з емоційною історією, інший із раціональною.
Потім Uber почав працювати з різними варіантами реклами, щоб побачити, яка з них найбільше цікава аудиторії. Функціональний режим «все в одному» Smartly.io дає змогу маркетинговій групі швидко адаптувати кампанію до найефективнішого креативу та отримати максимальну винагороду.
Автоматизація творчого процесу
Наприклад, під час роботи з оголошеннями в соціальних мережах для глобальної кампанії. Їхній творчий обсяг може сягати десятків тисяч. Є різні розміри оголошень і різні копії, які слід макетувати, залежно від різної аудиторії та платформ.
Жоден рекламодавець не може вручну впоратися з такою великою кількістю оголошень за один раз. Автоматизовані інструменти можуть подбати про все це, забезпечуючи як послідовність, так і варіації — і залишають більше часу для вирішальної, справжньої творчої роботи.
Час націлювання
Ось де автоматизація також може втрутитися й запропонувати творчі рішення для брендів. Завдяки автоматизації рекламу можна налаштовувати в режимі реального часу, використовуючи більш загальні контекстуальні дані, такі, як місцезнаходження та погода, що призводить до більш персоналізованої роботи з рекламою.
Мобільний оператор спортивних ставок FanDuel, наприклад, використав інструменти Smartly.io для оптимізації обміну повідомленнями в оголошеннях Snapchat. Завдяки автоматизації FanDuel зміг довше запускати одні й ті ж оголошення (що має вирішальне значення для алгоритму Snapchat), одночасно оновлюючи ці оголошення в режимі реального часу, щоби зображати поточні дані програмування, такі, як майбутні матчі та ставки в прямому ефірі.
Соціальний креатив
Хорошою новиною є те, що — через ці майбутні зміни в галузі — соціальна реклама зараз переростає в новий тип країни чудес для творчості. Незалежно від галузі, рекламодавці, які процвітатимуть у цю нову еру соціальної реклами, — це ті, хто приймає гібридну модель творчості + автоматизації.
Читайте також:
Відвідувачі McDonald’s можуть отримати їжу ще швидше за допомогою білборда walk-thru
Творча провокація в графічному дизайні. Розкриття, заохочення, підтримка