Загалом люди з побоюванням ставляться до діпфейків. Хтозна, для чого їх буде використано! Але нещодавно Warner Bros. майстерно скористалася ними в своїй маркетинговій кампанії, присвяченій фільму «Ремінісценція», що незабаром вийде на екрани. Компанії Warner Bros. і D-ID створили генератор діпфейків, який дозволяє будь-кому побачити себе в одному з трейлерів до фільму. Скористатися ним дуже просто. Для цього достатньо перейти на офіційну сторінку фільму і завантажити своє (чи не своє) фото. Після чого генератор створить короткий трейлер до фільму «Ремінісценція», де глядачі можуть побачити динамічні діпфейки власних облич.
Жанр фільму – науково-фантастичний нуар. В центрі сюжету – приватний детектив Нік Банністер (Г’ю Джекман), який за допомогою голограм допомагає клієнтам віднайти загублені спогади. А коли його нова клієнтка Мей (Ребекка Фергюсон) щезає, Банністер не облишає спроб дізнатися, що з нею сталося.
Окрім офіційного трейлеру до фільму, на YouTube можна переглянути також, наприклад, ось такий згенерований трейлер, який зробили журналісти видання Protocol:
Особливо вражає те, що ці діпфейки здатні доволі переконливо відтворити міміку людини, хоча D-ID створює все це на основі одного-єдиного фото.
Для чого можуть бути потрібні діпфейки
Якщо ця технологія здасться комусь знайомою, це не випадково. Цього лютого компанія D-ID та її діпфейки були у всіх на слуху завдяки послузі Deep Nostalgia, розробленій для генеалогічного порталу MyHeritage. Цей інструмент дозволяє анімувати старі фото своїх покійних родичів. Пізніше його було оновлено, що дозволило користувачам обирати різні варіанти виразів обличчя та міміки: усмішки, співчутливі погляди, поцілунки тощо.
Через п’ять тижнів після запуску Deep Nostalgia, сайт MyHeritage оголосив, що за минулий час за допомогою цього інструменту було анімовано понад 72 мільйони фотографій.
Окрім кінотрейлерів і старих родинних фотографій компанія D-ID також планує співпрацювати з музеями, створюючи для них діпфейкові відео митців, які розповідають про свої роботи.
Унікальним вмінням штучного інтелекту D-ID є його здатність працювати з лише одним фото. Натомість конкурентам цієї компанії зазвичай потрібні різноманітні фото та відео, щоб натренувати свої штучні інтелекти для створення подібного контенту.
Компанія D-ID сподівається, що в майбутньому її штучний інтелект буде здатен замінити собою акторів. Втім, як визнає її гендиректор Гіл Перрі, технології ще не настільки розвинені, тож має минути ще пару років, перш ніж реалізація цих планів стане можливою.