• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Биті яблука як секретний медіаканал для жертв домашнього насильства

11 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійна організація Interval House і агенція UNION нещодавно запустили нову соціальну кампанію Bruised Fruit. Ця кампанія використала биті яблука та інші фрукти на полицях супермаркетів Торонто як спосіб просвітити покупців щодо жертв домашнього насильства, адже цю проблему, на відміну від локдауну, не скасувати.

Від початку пандемії випадки домашнього насильства в самій лише Канаді почастішали на 30%. Жінки змушені лишатися вдома разом зі своїми кривдниками, а соціальна ізоляція значно обмежила для них можливість звернутися по допомогу. Тому благодійна організація, яка пропонує прихисток жертвам домашнього насильства вирішила знайти спосіб таємно передати жінкам життєво важливу інформацію в дуже людному місці – в залі супермаркету.

Полиці з підбитими фруктами тут мають шанс стати доволі ефективним медіаканалом, адже супермаркет часто опиняється чи не єдиним місцем, куди жінку може випустити її кривдник.

На перший погляд стенди кампанії Bruised Fruit – це звичайні полиці з яблуками, що втратили товарний вигляд. Але якщо придивитися до наліпок на них, там можна прочитати невтішну статистику щодо того, наприклад, як нездорові стосунки під час локдауну дедалі частіше деградують до фізичного насильства. Кожна з таких наліпок містить телефонний номер цілодобової лінії довіри Interval House.

Паула Дель Сід, менеджерка служби з надання притулку Interval House, пояснює: «Все складається одне до одного. Зараз жінки як ніколи вразливі до насильства, і водночас зараз їм як ніколи складно звернутися по допомогу. Коли кривдник постійно зазирає через плече, не можливо ані знайти потрібну інформацію, ані отримати допомогу. Жертва насильства рідко коли лишається сама. Нам доводиться шукати нові способи звернутися до неї так, щоб не наражати її на небезпеку, тобто щоб її кривдник цього не помітив. Тому биті яблука стали способом таємно і безпечно донести до жертв домашнього насильства потрібну їм інформацію».

Джерело

Теги: домашнє насильствосоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.