• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Євген Миронюк, керуючий партнер Brain Tank: Чому Цезар може навчити маркетолога

4 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Євген Миронюк, керуючий партнер Brain Tank: Чому Цезар може навчити маркетолога
Share on FacebookShare on Twitter

Твердження, що Гай Юлій Цезар — найвидатніший полководець античності, навряд чи в когось викликає сумніви. А ось те, що досвід цього давньоримського імператора можна інтегрувати не тільки у військову справу чи політику, а й у сучасний маркетинг, — факт уже менш очевидний. Євген Миронюк, керуючий партнер зі стратегії креативного агентства Brain Tank, розповів, як у своїй професійній діяльності можна застосувати мудрість історичного діяча.

Євген Миронюк

Важлива не тільки мета, а й спосіб її досягнення

Чого маркетологи можуть навчитися у Цезаря? Передусім стратегічного мислення. Яскравим прикладом цього є вчинок, який щонайкраще характеризує його як особистість і дає уявлення про склад розуму. У 49 р. до н.е. Гай Юлій Цезар і Гней Помпей, два тріумвири Римської республіки, розв’язали громадянську війну. Останній намагався знайти укриття в, ​​як йому здавалося, дружньому Єгипті. Однак Гней помилився — прихильники Птолемея XIII, брата майбутньої цариці Клеопатри, віроломно позбавили його життя і піднесли голову прибулому незабаром Цезарю. Замість того щоб святкувати перемогу, Гай Юлій негайно покарав убивць Помпея, оскільки ті вкрали у нього… можливість чесно перемогти гідного суперника.

Цей швидкоплинний епізод міг би загубитися в інших діяннях консула, якби не був свідченням широти амбіцій Цезаря. Мало було досягти поставленої мети — важливо було те, чи є за нею наступна. І коли є наступна мета, то важливим стає ще й спосіб її досягнення.

Чим ця історія буде корисна фахівцям у сфері маркетингу? Завжди варто пам’ятати про необхідність стратегії, наявність плану, який має на увазі ланцюжок цілей, пов’язаних один з одним. Усвідомлення цього дозволяє, серед іншого, мінімізувати енерговитрати при плануванні кампаній наших клієнтів.

Про концентрації, моделі поведінки і зраду

«Безсмертні боги люблять давати тривалу безкарність тим, кого вони бажають покарати, щоб зі зміною долі тяжчим було їхнє горе» (з листа Гая князю гельветів Дівікону).

Ця ментальна формула підтримує концентрацію в моменти, коли здається, що все йде краще, ніж будь-коли.

«Несправедливо, щоб чужу землю захоплювали ті люди, які не могли захистити свою» (з листа Гая менапіям).

Завдяки цьому влучному спостереженню я переконуюся в тому, що природа людини — незмінна сутність, яка лише забарвлюється деталями часу. Іншим разом першою реакцією на вчинки сучасників виявляється подив і невіра в те, що «так ще хтось чинить». Правду кажучи, велика частина вчинків не є обдуманими, а структурно передбаченими самою сутністю людей. Це знання дозволяє ретельно накопичувати академічний фундамент природи споживача — психологічні, психічні, нейрофізіологічні і поведінкові патерни, які практично не змінюються, а тільки адаптуються під актуальні тренди.

«Люблю зраду, але ненавиджу зрадників».

Що може бути кориснішим для полководця, ніж ворожий зрадник, який доносить цінну інформацію, даючи можливість підготуватися до несподіванок? Так, мабуть, нічого. Але незважаючи на очевидну користь вчинку, особистість, яка його здійснила, вселяє страх того, що так само міг би вчинити і твій друг.

Між цим страхом і користю — весь Гай Юлій Цезар: «Великі справи треба здійснювати не роздумуючи, щоб думка про небезпеки не послаблювала відвагу і швидкість». Сучасним маркетологам не загрожують такі небезпеки, як давньоримському полководцю, однак і в нашій сфері є чимало підводних каменів і нюансів, які потребують сміливості й ризику. Вчіться у Цезаря, і нехай його знамените «Прийшов, побачив, переміг» вінчає ваше професійне кредо.

Фото на головній: https://unsplash.com/


Читайте також:

Створення спільного майданчику для співпраці молоді та бізнесу: Олександра Гондюл про ринок праці 2030

Як креативно читати «Вікіпедію»

Теги: креативменеджментстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.