• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Євген Миронюк, керуючий партнер Brain Tank: Як креативно читати «Вікіпедію»

3 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Євген Миронюк, керуючий партнер Brain Tank: Як креативно читати «Вікіпедію»
Share on FacebookShare on Twitter

Зізнайтеся, бувало таке: заходите на хвилинку на «Вікіпедію» дізнатися щось по роботі, а через годину знаходите себе за читанням статті про хлібопечення у Стародавньому Римі чи лекції неповнолітнього Оппенгеймера? Можливо, на перший погляд, така інформація видасться комусь не особливо придатною для життя, проте представники креативних професій готові посперечатися з цим. Євген Миронюк, керуючий партнер зі стратегії маркетингового агентства Brain Tank, впевнений, що можна черпати натхнення і знання де завгодно, і «Вікіпедія» — одне з головних джерел.

Вікіпедія
Євген Миронюк

Від ВРЕ до «Вікіпедії»

Для мене в дитинстві найбільш доступною книгою була «Радянська енциклопедія» 1984 року видання. Коли мені зовсім не було чого робити, а таке бувало дуже часто, я її читав. Белетристика на кшталт Фенімора Купера, в книгах якого з людини заживо знімають скальп, мене цікавила набагато менше. Я був дуже допитливим, а енциклопедична довідка дає миттєве, нехай і не завжди розгорнуте, уявлення про будь-яке питання. Це швидко і зручно для того, щоб зрозуміти, цікава тема чи ні.

Сьогодні для мене такою point of entry (точкою входу) в знання є «Вікіпедія». Мені страшно цікаво, як влаштований світ, і ніколи не виникає питання, що почитати. Є безліч напрямів, які цікавлять, в які можна заглибитися і дібрати нову інформацію. «Вікіпедія» — ідеальний початок для знайомства із чимось новим, щоб промацати загальну картину.

Після статті — книги

Особливість «Вікіпедії» полягає в тому, що її автором може стати кожен. Я із задоволенням перебуваю в ролі не лише читача, а й редактора: як користувач часто вношу правки в тексти. Довіряти на 100% усьому, що написано у «Вікі», чи ні, — справа кожного. Якщо говорити, наприклад, про наукові статті, я вважаю, що вони так чи інакше зображують сьогоднішній світогляд, добре підтверджені джерелами й опублікований матеріал нескладно перевірити. До речі, про зазначені джерела. Звертатися до них після знайомства з темою на «Вікіпедії» — це окреме задоволення. Я читаю книги, щоб ґрунтовно розібратися в питанні й дізнатися, на кого посилаються автори вільної енциклопедії.

Розповім один із нещодавніх прикладів того, як я зацікавився статтею і захотів продовжити вивчення теми. Я багато читав про Гая Цезаря. В черговий раз порпаючись в останніх роках його життя, мені стало цікаво, чому ж він був таким… шановним. Я натрапив на «Записки про галльську війну» — це серія творів, надиктована ним особисто. Твір вважається зразком античної літератури та військової майстерності одночасно та оповідає про походи Гая «в гості» до Цизальпінських племен. Саме там, у вчинках, методах і засобах, що застосовуються полководцем, і розкрилася суть його величі… Коли мені щось цікаво, на цю тему завжди знаходиться твір.

Статті для розширення кругозору і задоволення

Як «впевнений користувач» «Вікіпедії» я багато досліджую цей ресурс, і коли мені трапляються справді цікаві статті, хочеться, щоб про них дізналися колеги та друзі. Найбільш вартісні, на мій погляд знахідки я публікую у своєму телеграм-каналі BrieflyProofly. Не можу не згадати про деякі з них тут. Читання кожної зі статей займає не більше часу, ніж людина витрачає на соцмережі за одну сесію, — звичайно, якщо ви утримаєтеся від спокуси переходити за посиланнями.

  • Процес-арт — сучасне мистецтво на перетині дадаїзму і перформансу.
  • Редукціонізм vs Емерджентність.
  • Типологія особистості за Юнгом, темпераменти за Гіппократом і Павловим та їх зв’язок із характером.
  • Фотографії зондеркоманди, від яких холоне кров.
  • Етіологічні міфи.
  • Біологічне безсмертя.

Я рекомендую усім допитливим людям, а особливо креативникам, частіше звертатися за розширенням кругозору до найбільшої онлайн-енциклопедії у світі. На сьогодні її обсяг оцінюється у 25 134 еквівалентних томи енциклопедії «Британіка». По-перше, це дуже просто. А, по-друге, хто знає, яка прочитана стаття зможе в майбутньому надихнути вас на класну ідею?

Фото на головній: Artem Maltsev


Читайте також аналіз переможців креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

«Рожеві солдати» крокують торгівельним центром з таємничою коробкою в руках… Все правильно, це — «Гра в кальмара». Тільки не на Netflix, а прямо в Києві! У новому ролику, присвяченому відкриттю...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.