Дослідження вже давно показали, що володіння кількома мовами йде на користь мисленнєвим здібностям людини. А іноді навіть допомагає втамувати спрагу в спекотний день, як це нещодавно показала активація бренда Corona в Лас-Вегасі. Вендинговий автомат Corona з голосовим управлінням роздавав безкоштовні бляшанки з напоєм Hard Seltzer Limonada, але лише тим, хто був здатен попросити про це іспанською.
На створення такої активації агенцію MullenLowe надихнула назва напою, яку багатьом американцям, як виявилося, було складно правильно вимовити. Голосові та візуальні підказки пропонували спраглим перехожим спробувати вимовити фразу «Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor». Якщо людина вимовляла всі слова правильно, вона отримувала безкоштовний напій.
Якщо ж ні – то ні. Але в рамках партнерства Corona та освітньої платформи Duolingo таким перехожим пропонували безкоштовний місяць мовних курсів.
Та й загалом впродовж цього літа бренд пропонує всім бажаючим завітати на вебсторінку duolingo.com/redeem і скористатися кодом «LIMONADA», щоб отримати на один місяць безкоштовну підписку на Duolingo Plus.
Культурна обізнаність та ігровий формат
Варто зазначити, що необережне використання елементів іншої культури часто ризикує скотитися в культурну апропріацію. А це навряд чи буде прихильно сприйнято споживачами, особливо молодим і соціально свідомим поколінням. Тому запускаючи новий продукт, бренд Corona поставив у центр уваги повагу до мексиканського походження цього напою. У такий спосіб бренд сподівається зберегти автентичність. А ще – присусідитися до дедалі ширшої аудиторії користувачів Duolingo.
Такі вуличні активації були популярною стратегією у допандемічні часи. Зараз вони переживають злет, оскільки чимало людей вже вакциновано і економіка виходить із локдауну. (Щоправда, дельта-варіант знову ставить під питання такі активації…)
Вендинговий автомат із голосовим управлінням пропонує ігровий контент, подібний до того, який використовується Duolingo для навчання онлайн. Зроблено це було, зокрема, й тому, що під час пандемії зацікавлення у вивченні інших мов онлайн значно зросло, принісши платформі Duolingo неабияку популярність.
Вендинговий автомат часом може бути дуже дивним, і це стосується не лише автоматів Corona, до яких треба звертатися іспанською. Він може бути зробленим з картону, йому можуть платити стусанами, а продавати він може, серед іншого, ще й друковане слово.