• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вендинговий автомат Corona видає напої лише тим, хто здатен замовити їх іспанською

2 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дослідження вже давно показали, що володіння кількома мовами йде на користь мисленнєвим здібностям людини. А іноді навіть допомагає втамувати спрагу в спекотний день, як це нещодавно показала активація бренда Corona в Лас-Вегасі. Вендинговий автомат Corona з голосовим управлінням роздавав безкоштовні бляшанки з напоєм Hard Seltzer Limonada, але лише тим, хто був здатен попросити про це іспанською.

На створення такої активації агенцію MullenLowe надихнула назва напою, яку багатьом американцям, як виявилося, було складно правильно вимовити. Голосові та візуальні підказки пропонували спраглим перехожим спробувати вимовити фразу «Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor». Якщо людина вимовляла всі слова правильно, вона отримувала безкоштовний напій.

Якщо ж ні – то ні. Але в рамках партнерства Corona та освітньої платформи Duolingo таким перехожим пропонували безкоштовний місяць мовних курсів.

Та й загалом впродовж цього літа бренд пропонує всім бажаючим завітати на вебсторінку duolingo.com/redeem і скористатися кодом «LIMONADA», щоб отримати на один місяць безкоштовну підписку на Duolingo Plus.

Культурна обізнаність та ігровий формат

Варто зазначити, що необережне використання елементів іншої культури часто ризикує скотитися в культурну апропріацію. А це навряд чи буде прихильно сприйнято споживачами, особливо молодим і соціально свідомим поколінням. Тому запускаючи новий продукт, бренд Corona поставив у центр уваги повагу до мексиканського походження цього напою. У такий спосіб бренд сподівається зберегти автентичність. А ще – присусідитися до дедалі ширшої аудиторії користувачів Duolingo.

Такі вуличні активації були популярною стратегією у допандемічні часи. Зараз вони переживають злет, оскільки чимало людей вже вакциновано і економіка виходить із локдауну. (Щоправда, дельта-варіант знову ставить під питання такі активації…)

Вендинговий автомат із голосовим управлінням пропонує ігровий контент, подібний до того, який використовується Duolingo для навчання онлайн. Зроблено це було, зокрема, й тому, що під час пандемії зацікавлення у вивченні інших мов онлайн значно зросло, принісши платформі Duolingo неабияку популярність.

Джерело 1, 2


Вендинговий автомат часом може бути дуже дивним, і це стосується не лише автоматів Corona, до яких треба звертатися іспанською. Він може бути зробленим з картону, йому можуть платити стусанами, а продавати він може, серед іншого, ще й друковане слово.

Теги: маркетинг і комунікаціїосвітасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

JAMM school: ліцензована онлайн-школа для 5-11 класів

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.