• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Стаканчик, що змінює вагу, змінює і сприйняття смаку

21 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Талановиті шеф-кухарі знають, що страва спершу куштується очима. Тому вони й надають такого значення естетичному сервуванню страви, щоб та виглядала не гірше, ніж вона смакує. Але інші органи чуттів також впливають на наше сприйняття смаку, що й довели японські дослідники, які створили стаканчик, що змінює свою вагу в руці людини.

Навіть аматор-сомельє скаже вам, що вино зі скляного келиху смакує краще, ніж те саме вино, але з паперового стаканчика. Чимало факторів впливають на сприйняття смаку. Наприклад, характерна форма келиха для вина зберігає його смак та запах краще, ніж це робить одноразовий стаканчик. У скла запаху немає, тоді як паперовий стаканчик і клей, яким його скріплено, мають свій запах, відчутний разом зі смаком вина.

Але навіть саме усвідомлення того, що вино краще пити з келиха, а не зі стаканчика, здатне вплинути на те, як ми взагалі підсвідомо сприймаємо смак. Наш мозок очікує, що вино в скляному келиху буде смачнішим. Саме це й з’ясували в ході незвичайного експерименту студент Масахару Хіросе та його куратор Масахіко Інамі з Токійського університету.

Обман чуттів?

Помандрувавши Європою, Хіросе помітив, що смак вина в різних країнах є доволі різним, залежно від того, якої форми та ваги набувають там келихи. І тоді він задався питанням, чи можна відтворити той самий ефект експериментально, але змінюючи вже виключно вагу посуду, а не його форму.

В результаті він створив дійсно чудернацьку конструкцію. В ній підставка під стаканчик (щоб сам стаканчик з міркувань гігієни можна було міняти) розміщується на механізмі з тягарцем. Цей тягарець ковзає, змінюючи центр ваги стаканчика, щоразу, коли людина підносить стаканчик разом з усією цією конструкцією до рота. Коли тягарець ковзає до людини, стаканчик видається в руці важчим. А коли від людини – легшим.

Реакцію декого з учасників експерименту на стаканчик, що змінює свою вагу, а разом з нею і сприйняття смаку, можна побачити у відео, записаному дослідниками. Дегустатори стверджують, що смак напою є вираженим сильніше, коли стаканчик здається важчим у руці. Дехто навіть стверджує, що те саме вино, яке їх абсолютно не вразило в легкому паперовому стаканчику, стало смакувати набагато краще зі стаканчика з тягарцем.

Про свої дослідження Хіросе та Інамі доповідатимуть на конференції Siggraph 2021, що відбудеться у серпні.

Джерело

Теги: кулінаріянаукапсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Мистецька виставка Dreamachine призначена для перегляду із заплющеними очима

Вебінар: чи є у вас план Б. Як зберігати спокій і планувати свої дії в умовах невизначеності

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.