Науковий метод: Beck’s доводить, що низькочастотні звуки змінюють смак пива

Чи здатна частота звуку вплинути на смак пива, посиливши чи послабивши його гіркоту? Відповідь на це запитання спробувала дати агенція AKQA São Paulo, яка розробила для пивного бренду Beck’s цілу рекламну кампанію, яка базується на тій ідеї, що низькочастотні звуки змінюють смак пива.

Основою для цієї кампанії стали дослідження, проведені в Оксфордському університеті. Під час дегустації «піддослідні» слухали треки, зміксовані з частотою 73 Гц рядом популярних бразильських діджеїв, таких як Borato, Badista та Amanda Mussi. І, судячи з реакції учасників експерименту, низькочастотні звуки дійсно зробили пиво гіркішим. А музика в 1046 Гц відновила його початковий смак.

Що ж, якщо метою рекламістів було довести, що пиво Beck’s може бути ще гіркішим на смак, ніж воно є зараз, то їм це вдалося. Молодці!?

Але ідея є дійсно незвичайною, і креативна команда AKQA сподівається, що вона приверне до бренду Beck’s увагу публіки.

Перевірити, як це працює, можна тут. Для цього навіть не обов’язково пити пиво Beck’s чи взагалі пиво. Низькі частоти так само впливають і на смак, скажімо, вина чи кави.

Коли не знаєш, вірити очам чи язику

Креативний директор AKQA Кріс Веллутіні розповідає: «Коли ми озвучили ідею режисерові (Крістіано Трінідаде, він же GOTACX), той, які і більшість людей, поставився до неї скептично. Він не повірив, що це дійсно спрацює. Втім, він вирішив не сперечатися і просто сказав, що краще запросити трохи більше людей для участі в експерименті. Інакше ми ризикуємо не добитися від них тієї реакції, на яку розраховуємо. Але після цього вся команда продакшен-компанії, яка брала участь в зйомках, вирішила перевірити для себе, чи дійсно низькочастотні звуки змінюють смак пива. І вони з великим подивом помітили, що сприйняття гіркоти дійсно змінюється».

Навіть з усім оптимізмом і після всіх попередніх тестів креативна команда не була на сто відсотків впевнена, що низькі частоти справлятимуть такий само ефект на всіх, хто візьме участь в експерименті. Ніхто не брався вгадати, якою виявиться реакція людей в кадрі. Проте все спрацювало краще, ніж очікувалося. Всі вісім учасників експерименту відчули, що пиво стає гіркішим, коли у них в навушниках грає трек на «частоті Beck’s» (73 Гц). Один з хлопців навіть підхопився та пішов, вирішивши, що його розігрують.

Веллутіні зазначає, що це, мабуть, була перша дегустація пива, де люди знову й знову оцінювали смак однієї банки пива. До того ж, вони відмовилися від сліпого методу, щоб кожен учасник експерименту на власні очі бачив, що тут ніхто нікого не обманює. Справа дійсно в частоті звуку.

Схожий експеримент кілька місяців тому провели бренд сиру Castello та агенція Mother. Наука рулить!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.