Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику? Або, що їжа стає солодшою чи солонішою, якщо її покласти на тарілку певної форми чи кольору? Саме така ідея синестезії, що впливає на смак їжі, і досліджується в новій кампанії «Feed Your Senses», створеній для британського сирного бренда Castello агенцією Mother London та відеомережею Tastemade.

Кампанія, яка транслюватиметься переважно на Tastemade, включає в себе три невеликих документальних фільми, кожен з яких присвячений певному відтінку сирного смаку.

Цю відеопередачу ведуть троє експертів, які добре знаються на смаку: шеф-кухар, вчений-матеріалознавець та антрополог їжі. Вони звертаються до своїх фахових знань, щоб показати глядачам, як можна змінити сприйняття смаку, додаючи до процесу споживання їжі, здавалося б, абсолютно сторонні стимули, які попри все дуже сильно впливають на те, який смак відчуває людина.

Акустичні спеції

Перший з документальних фільмів присвячений гострим сирам. Для його зйомок було запрошено музикантів, які грають класичну музику, що є співзвучною гострому смаку, у такий спосіб підсилюючи насолоду від страви в цілому.

Троє учасників експерименту куштують запропоновані їм страви у різних умовах. Спочатку у повній тиші звукоізольованої кімнати, а потім у той час, коли музиканти на задньому плані грають свої «акустичні спеції». За словами дегустаторів, страва дійсно сприймається інакше під класичний акомпанемент – зі складнішими, пікантнішими відтінками смаку.

Також для цієї кампанії було створено 12 коротких відео. Одне з них пропонує «хакнути» пекучий, гострий смак. Воно запевняє нас, що загострені форми (наприклад видовжені тарілки) здатні підсилити смак прянощів. А от рожевий посуд підсилює сприйняття солодкого.

Ще інше відео, наприклад, розповідає рецепт, як готувати крем-брюле. Тільки з сиром.

Ідеї «гастрофізиків»

Джек Фарреллі (Jack Farrelly), директор стратегічного планування Mother London, зазначив, що на створення цієї кампанії їх надихнули думки сучасних «гастрофізиків» з Оксфордського університету, які мають чимало цікавих ідей щодо того, що впливає на смак їжі.

А Джеймс Прентіс (James Prentice), старший бренд-менеджер Castello, пояснив, що відчуття смаку генерується мозком, коли той обробляє зовнішні стимули. Тож поєднавши науку з креативністю і доповнивши процес споживання їжі додатковими стимулами, цей образ, створений мозком, можна «хакнути» і вдосконалити.

Загалом, тут є з чим поекспериментувати у себе на кухні (чи в звукоізольованій кімнаті).

Джерело

Але, як продемонстрували японські науковці, який завгодно смак можна відчути, взагалі нічого не куштуючи.

А дивитися, як їдять (і хрумтять) інші іноді приємніше, ніж їсти самому.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...