Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику? Або, що їжа стає солодшою чи солонішою, якщо її покласти на тарілку певної форми чи кольору? Саме така ідея синестезії, що впливає на смак їжі, і досліджується в новій кампанії «Feed Your Senses», створеній для британського сирного бренда Castello агенцією Mother London та відеомережею Tastemade.

Кампанія, яка транслюватиметься переважно на Tastemade, включає в себе три невеликих документальних фільми, кожен з яких присвячений певному відтінку сирного смаку.

Цю відеопередачу ведуть троє експертів, які добре знаються на смаку: шеф-кухар, вчений-матеріалознавець та антрополог їжі. Вони звертаються до своїх фахових знань, щоб показати глядачам, як можна змінити сприйняття смаку, додаючи до процесу споживання їжі, здавалося б, абсолютно сторонні стимули, які попри все дуже сильно впливають на те, який смак відчуває людина.

Акустичні спеції

Перший з документальних фільмів присвячений гострим сирам. Для його зйомок було запрошено музикантів, які грають класичну музику, що є співзвучною гострому смаку, у такий спосіб підсилюючи насолоду від страви в цілому.

Троє учасників експерименту куштують запропоновані їм страви у різних умовах. Спочатку у повній тиші звукоізольованої кімнати, а потім у той час, коли музиканти на задньому плані грають свої «акустичні спеції». За словами дегустаторів, страва дійсно сприймається інакше під класичний акомпанемент – зі складнішими, пікантнішими відтінками смаку.

Також для цієї кампанії було створено 12 коротких відео. Одне з них пропонує «хакнути» пекучий, гострий смак. Воно запевняє нас, що загострені форми (наприклад видовжені тарілки) здатні підсилити смак прянощів. А от рожевий посуд підсилює сприйняття солодкого.

Ще інше відео, наприклад, розповідає рецепт, як готувати крем-брюле. Тільки з сиром.

Ідеї «гастрофізиків»

Джек Фарреллі (Jack Farrelly), директор стратегічного планування Mother London, зазначив, що на створення цієї кампанії їх надихнули думки сучасних «гастрофізиків» з Оксфордського університету, які мають чимало цікавих ідей щодо того, що впливає на смак їжі.

А Джеймс Прентіс (James Prentice), старший бренд-менеджер Castello, пояснив, що відчуття смаку генерується мозком, коли той обробляє зовнішні стимули. Тож поєднавши науку з креативністю і доповнивши процес споживання їжі додатковими стимулами, цей образ, створений мозком, можна «хакнути» і вдосконалити.

Загалом, тут є з чим поекспериментувати у себе на кухні (чи в звукоізольованій кімнаті).

Джерело

Але, як продемонстрували японські науковці, який завгодно смак можна відчути, взагалі нічого не куштуючи.

А дивитися, як їдять (і хрумтять) інші іноді приємніше, ніж їсти самому.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Проекції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проекції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.