Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику? Або, що їжа стає солодшою чи солонішою, якщо її покласти на тарілку певної форми чи кольору? Саме така ідея синестезії, що впливає на смак їжі, і досліджується в новій кампанії «Feed Your Senses», створеній для британського сирного бренда Castello агенцією Mother London та відеомережею Tastemade.

Кампанія, яка транслюватиметься переважно на Tastemade, включає в себе три невеликих документальних фільми, кожен з яких присвячений певному відтінку сирного смаку.

Цю відеопередачу ведуть троє експертів, які добре знаються на смаку: шеф-кухар, вчений-матеріалознавець та антрополог їжі. Вони звертаються до своїх фахових знань, щоб показати глядачам, як можна змінити сприйняття смаку, додаючи до процесу споживання їжі, здавалося б, абсолютно сторонні стимули, які попри все дуже сильно впливають на те, який смак відчуває людина.

Акустичні спеції

Перший з документальних фільмів присвячений гострим сирам. Для його зйомок було запрошено музикантів, які грають класичну музику, що є співзвучною гострому смаку, у такий спосіб підсилюючи насолоду від страви в цілому.

Троє учасників експерименту куштують запропоновані їм страви у різних умовах. Спочатку у повній тиші звукоізольованої кімнати, а потім у той час, коли музиканти на задньому плані грають свої «акустичні спеції». За словами дегустаторів, страва дійсно сприймається інакше під класичний акомпанемент – зі складнішими, пікантнішими відтінками смаку.

Також для цієї кампанії було створено 12 коротких відео. Одне з них пропонує «хакнути» пекучий, гострий смак. Воно запевняє нас, що загострені форми (наприклад видовжені тарілки) здатні підсилити смак прянощів. А от рожевий посуд підсилює сприйняття солодкого.

Ще інше відео, наприклад, розповідає рецепт, як готувати крем-брюле. Тільки з сиром.

Ідеї «гастрофізиків»

Джек Фарреллі (Jack Farrelly), директор стратегічного планування Mother London, зазначив, що на створення цієї кампанії їх надихнули думки сучасних «гастрофізиків» з Оксфордського університету, які мають чимало цікавих ідей щодо того, що впливає на смак їжі.

А Джеймс Прентіс (James Prentice), старший бренд-менеджер Castello, пояснив, що відчуття смаку генерується мозком, коли той обробляє зовнішні стимули. Тож поєднавши науку з креативністю і доповнивши процес споживання їжі додатковими стимулами, цей образ, створений мозком, можна «хакнути» і вдосконалити.

Загалом, тут є з чим поекспериментувати у себе на кухні (чи в звукоізольованій кімнаті).

Джерело

Але, як продемонстрували японські науковці, який завгодно смак можна відчути, взагалі нічого не куштуючи.

А дивитися, як їдять (і хрумтять) інші іноді приємніше, ніж їсти самому.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...