У цій статті ми розглянемо 5 інноваційних та добре продуманих креативних кампаній за минулі тижні.
5. Thom Browne: Just Catching up With the Times
Thom Browne представили рекламну колекцію дитячої лінійки.
У ролику діти міняються ролями з батьками й ведуть їх до школи. Одним з таких героїв став Алан Кім — зірка драматичного фільму «Minari». Кім в костюмі Thom Browne читає газету за довгим обіднім столом, поки його мати готує сніданок. Потім він поправляє її «форму» і відводить на заняття в сусідню освітню установу. На прощання хлопчик зав’язує своїй матусі шнурки на черевиках.
4. Channel 4: Super. Human
Agency: 4Creative
Британський телевізійна компанія Channel 4 привернув увагу своєю сміливою рекламою Паралімпійських ігор, яка зобразила спортсменів Ігор у героїчному світлі.
Для цьогорічної події C4 змінив свій підхід та проілюстрував людську сторону паралімпійців.
«Ми побачили можливість представити паралімпійців так, як їх раніше не показували — показати реалії життя їх жертви, на які вони йдуть заради величі», — пояснює виконавчий креативний директор 4Creative Lynsey Atkin.
3. Pornhub: Classic Nudes
Agency: Officer & Gentleman
Мережа для дорослих Pornhub запустила Classic Nudes — інтерактивний аудіо- та відеогід по колекціях світових художніх музеїв, де особлива увага приділяється шедеврам оголеної натури.
Проєкт створений за участю креативного агентства Officer & Gentleman. «Ми хотіли познайомити з класичним мистецтвом абсолютно нову аудиторію в той час, коли музеям потрібно було б приділяти більше уваги. І що може бути краще, ніж показати користувачам Pornhub, що вони можуть знайти одні з найбільш сексуальних сцен в історії в найвідоміших музеях світу», — розповіли в агентстві.
2. Oreos: Thins Protection Program
Agency: The Community, MediaMonks, 360i, Weber Shandwick, VaynerMedia
Бренд Oreo створив нове пакування для Oreo Thins — дорослу версію класичного печива, щоб батьки могли насолоджуватись печивом. Для цього компанія співпрацювала з брендами, які не мають нічого спільного з Oreo: Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens.
Завдяки новому пакуванню ласощі схожі на кулінарні книги, заморожені овочі, посібник водія або пачку Hanes.
1. Corona: Plastic Fishing Tournament
Agency: We Believers
Мексиканська пивна марка Corona асоціюється з океаном і пляжем. Ця нова кампанія показує, наскільки відданий бренд захисту цих територій. Кампанія була направлена на два фронти: задоволення екологічних потреб та боротьбу місцевих рибалок, чиї улови скорочуються через забруднення.
«Plastic Fishing Tournament» закликав місцевих рибалок ловити не рибу, а пластикові відходи. Рибак-переможець витягнув 815 фунтів пластику і за один день заробив еквівалент місячної заробітної плати.
Фото на головній: Eleni Afiontzi
Читайте також:
Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом
Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins
Pornhub запустив інтерактивний гід по еротичних творах мистецтва в музеях