• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Топ-5 креативних кампаній, про які вам потрібно знати

22 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Топ-5 креативних кампаній, про які вам потрібно знати
Share on FacebookShare on Twitter

У цій статті ми розглянемо 5 інноваційних та добре продуманих креативних кампаній за минулі тижні. 

5. Thom Browne: Just Catching up With the Times

Thom Browne представили рекламну колекцію дитячої лінійки. 

У ролику діти міняються ролями з батьками й ведуть їх до школи. Одним з таких героїв став Алан Кім — зірка драматичного фільму «Minari». Кім в костюмі Thom Browne читає газету за довгим обіднім столом, поки його мати готує сніданок. Потім він поправляє її «форму» і відводить на заняття в сусідню освітню установу. На прощання хлопчик зав’язує своїй матусі шнурки на черевиках.

4. Channel 4: Super. Human

Agency: 4Creative

Британський телевізійна компанія Channel 4 привернув увагу своєю сміливою рекламою Паралімпійських ігор, яка зобразила спортсменів Ігор у героїчному світлі. 

Для цьогорічної події C4 змінив свій підхід та проілюстрував людську сторону паралімпійців.

«Ми побачили можливість представити паралімпійців так, як їх раніше не показували — показати реалії життя їх жертви, на які вони йдуть заради величі», — пояснює виконавчий креативний директор 4Creative Lynsey Atkin.

3. Pornhub: Classic Nudes

Agency: Officer & Gentleman

Мережа для дорослих Pornhub запустила Classic Nudes — інтерактивний аудіо- та відеогід по колекціях світових художніх музеїв, де особлива увага приділяється шедеврам оголеної натури. 

Проєкт створений за участю креативного агентства Officer & Gentleman. «Ми хотіли познайомити з класичним мистецтвом абсолютно нову аудиторію в той час, коли музеям потрібно було б приділяти більше уваги. І що може бути краще, ніж показати користувачам Pornhub, що вони можуть знайти одні з найбільш сексуальних сцен в історії в найвідоміших музеях світу», — розповіли в агентстві.

Креативні кампанії
https://www.youtube.com/watch?v=DR7gO_lIfto

2. Oreos: Thins Protection Program

Agency: The Community, MediaMonks, 360i, Weber Shandwick, VaynerMedia

Бренд Oreo створив нове пакування для Oreo Thins — дорослу версію класичного печива, щоб батьки могли насолоджуватись печивом. Для цього компанія співпрацювала з брендами, які не мають нічого спільного з Oreo: Ford, Green Giant, Hanes і Better Homes & Gardens.

Завдяки новому пакуванню ласощі схожі на кулінарні книги, заморожені овочі, посібник водія або пачку Hanes. 

Топ-5 креативних кампаній, про які вам потрібно знати
Oreo Thins

1. Corona: Plastic Fishing Tournament

Agency: We Believers

Мексиканська пивна марка Corona асоціюється з океаном і пляжем. Ця нова кампанія показує, наскільки відданий бренд захисту цих територій. Кампанія була направлена на два фронти: задоволення екологічних потреб та боротьбу місцевих рибалок, чиї улови скорочуються через забруднення. 

«Plastic Fishing Tournament» закликав місцевих рибалок ловити не рибу, а пластикові відходи. Рибак-переможець витягнув 815 фунтів пластику і за один день заробив еквівалент місячної заробітної плати.

Джерело

Фото на головній: Eleni Afiontzi


Читайте також:

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом

Бренд Oreo створив дорослу версію пакування Oreo Thins

Pornhub запустив інтерактивний гід по еротичних творах мистецтва в музеях

Теги: кампаніякреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.