• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як покращити маркетингові кампанії: поєднання друкованих і цифрових технологій

20 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Маркетингові кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

Споживачі все частіше звертаються до цифрових технологій, як і маркетологи. Але пандемія COVID-19 ще більше прискорила цю тенденцію. Згідно з американським звітом цифрова реклама на кінець року становитиме 55% усієї реклами, яка відстежується в американських ЗМІ. Однак, поки цифрова реклама зростає, маркетологи не повинні забувати про друковану, щоб покращувати маркетингові кампанії.

В одному з нещодавніх опитувань щодо ставлення до друкованої реклами 40% споживачів заявили, що вони частіше купують у продавця, який надсилає їм друковану рекламу, ніж у того, хто цього не робить. Більша частина споживачів також повідомили, що при виборі придбання подібних товарів у двох різних роздрібних торгових мереж друкована реклама буде дуже важлива для впливу на їх рішення.

Найкращою рекламною стратегією часто є та, яка поєднує як цифрову, так і друковану рекламу. Тож розглянемо 3 способи поєднання друкованих та цифрових технологій, які можуть покращити ваші маркетингові кампанії.

Підвищуйте зацікавленість

Сьогодні більша кількість людей перебуває на цифрових каналах, але варто розуміти, що з обсягом інформації, який надходить, може бути надзвичайно складно показати себе та зацікавити клієнта.

Зверніть увагу на Direct mail — ефективний інструмент прямого маркетингу, який націлено на окремих адресатів. Як говорить Франко Алегрія, менеджер з національних рахунків у офісі FedEx: «Direct mail — це важливо та економічно ефективно. Цей інструмент став набагато складнішим, проте може використовуватися для спеціального відбору цільової аудиторії. Він може бути неймовірно успішним».

Direct mail це також ефективніше, оскільки викликає тактильний та емоційний досвід. Згідно з дослідженнями Поштової служби США та Університету Темпл 2015 та 2019 років, фізична реклама мала довгостроковий вплив на людей. Споживачі не тільки емоційніше сприйняли та краще запам’ятали рекламу, але і захотіли придбати товари та послуги.

Поєднання друковиних та цифрових технологій
Elio Santos

Посилюйте ваші заклики до дії

Усі ваші маркетингові матеріали повинні містити чіткий заклик до дії. Ви можете використовувати офлайн-канали, такі як друкований маркетинг, щоб стимулювати дії до ваших цифрових каналів. Наприклад, допомогти збільшити відвідуваність вебсайту може добре помітна адреса сайту у ваших друкованих маркетингових матеріалах та URL-адреса, яка досить проста для запам’ятовування. Також QR-код, який веде клієнта безпосередньо до місця призначення, навіть не вводячи текст.

Окрім цього дуже важливо переконатися, що взаємодія між друкованими та цифровими каналами забезпечує цілісний образ бренду. Кольори, шрифти, тон та візуальні ефекти бренду, які ви використовуєте на обох носіях, повинні збігатися. Коли ваш клієнт переходить від перегляду друкованої брошури до покупок на вашому вебсайті або навпаки — обидва враження повинні поєднуватись, бути єдиним цілим.

Виділяйтесь в рекламному просторі

Використання суміші друкованих та цифрових каналів допомагає вашому бренду виділитися з-поміж тих старих маркетингових тактик, які звикли бачити клієнти.

Одним зі способів об’єднання друкованого та цифрового досвіду, щоб справити враження на клієнтів, є використання друкованих матеріалів у процесі доставлення. Одна винна компанія, яка пропонує послуги з проведення винних вечірок, співпрацювала з офісом FedEx. Вони хотіли гарантувати, що їхні клієнти мають хороший досвід роботи з їх торговою маркою завдяки пакуванню.

«Їх торгова марка стосується стабільності, тому, окрім надання виняткових вражень від бренду, вони хотіли переконатись, що клієнти знають, що їх пакування є стійким», — розповів Алегрія.

Компанія використовувала фірмові коробки для відвантаження свого товару, який візуально просував їх бренд. Усередині кожної коробки компанія залишала вино та повідомлення про кожне вино, способи отримання знижок. І закликала клієнтів залишати відгуки в соціальних мережах про своє улюблене вино.

«Вони отримали багато позитивних відгуків і змогли керувати трафіком у соціальних мережах, використовуючи друковані матеріали як частину своєї реклами та спілкування з клієнтами», — говорить Алегрія.

Висновки

Коли ви розробляєте свою маркетингову стратегію, не обов’язково має бути вибір «або» між цифровими та друкованими каналами. Поєднуючи їх, ви можете створити незабутні враження для своїх клієнтів під час залучення трафіку до вашого бренду як в Інтернеті, так і поза ним. Це може привести до того, що ваші маркетингові кампанії будуть впізнаваніші.

Джерело

Фото на головній: Campaign Creators


Читайте також:

10 іноземних мов, які українці найчастіше шукають в Google — дослідження

Яким ЗМІ найбільше довіряють ТОП-менеджери та власники бізнесу — дослідження

Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі

Теги: маркетингрекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.