Яким ЗМІ найбільше довіряють ТОП-менеджери та власники бізнесу — дослідження

PR-агенція PointeR Agency провела опитування серед власників бізнесів і ТОП-менеджменту компаній, щоб визначити, через які канали вони отримують інформацію та яким ЗМІ довіряють.

Опитування проводиться другий рік поспіль та охоплює аудиторію керівників і власників українських компаній та іноземних представництв в Україні.

За його результатами, ТОП-менеджери надають перевагу тим джерелам, з яких отримати інформацію можна швидко та з будь-якого місця. Facebook зазначили 81,8%, новинні сайти – 69,1%, Telegram канали – 65,5%. Традиційні медіа, як джерела отримання інформації, відіграють помітно меншу роль: телебачення та друковані ЗМІ отримали всього по 5,5% голосів, радіо – 3,6%. Щодо друкованої преси, то керівники компаній надають перевагу спеціалізованим випускам видавництв: рейтингам та ТОП-100.

Дослідження PointeR Agency
PointeR Agency

Більшість очільників компаній (83,6%) цікавляться актуальними новинами та переглядають їх мінімум один раз на день. Таких, що зовсім не звертають увагу на інформаційний фон, – всього 3,6%.

Дослідження PointeR Agency

За результатами опитування, перше місце серед ЗМІ за рівнем довіри посіло видання «ЛІГА» з результатом 52,7%, на другому опинилось «Новое Время» – 49,1%, за ним «Українська правда» – 43,6%, далі йдуть BBC Ukraine – 36,4% та «Економічна правда» – 29,1%.

Інформації з яких українських ЗМІ ви довіряєте

«За час пандемії звички та джерела отримання інформації управлінців бізнесу особливо не змінились. Проте деякі респонденти зазначили, що стали звертати більше уваги на достовірність інформації та зменшили кількість контенту, що споживають», – зазначила управляючий партнер PointeR Agency Олеся Стойко.

70,9% респондентів приділяють увагу закордонним ЗМІ. Серед закордонних ЗМІ, яким довіряють, є BBC – 43,6%, New York Times – 28,2%, CNN – 25,6%, the Economist – 23,1% та Bloomberg – 17,9%.

Чи переглядаєте ви іноземні ЗМІ

ТОП-менеджери переважно читають/дивляться блоги лідерів суспільної думки. При цьому варіативність згаданих імен досить велика: від іноземців-мілліардерів – до українських молодих блогерів. Найчастіше керівники називали Владислава Рашкована (12,7%) – українського фінансиста, заступника виконавчого директора від України у Міжнародному валютному фонді.

Дослідження PointeR Agency

Фото у прев’ю: https://unsplash.com/


Читайте також: Які країни світу найсильніше ненавидять рекламу — в дослідженні VPN-провайдера Surfshark і агенції NeoMam.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...

Весна прийшла — час саджати! Весняна кампанія B&Q підживлює надію

Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію. Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів ...