• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки четвертого дня Cannes Lions Live 2021

25 Червня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Креативність завжди пропонувала неймовірні рішення для найнагальніших проблем світу. І, як демонструють Гран-прі, оголошені четвертого дня Cannes Lions Live 2021, вміння креативних індустрій вирішувати проблеми є зараз як ніколи на висоті.

Двома Гран-прі, присудженими в категорії Creative eCommerce, були нагороджені інновації, які допомогли людям втриматися на плаву у фінансово скрутні часи пандемії. Кампанія Raising Profiles, спільний проєкт соціальної організації The Big Issue та платформи LinkedIn, допомогла продавцям журналу The Big Issue (якими є бездомні) розширити свою клієнтську базу. А в Колумбії ініціатива Tienda Cerca велетенської пивоварної компанії AB InBev допомогла маленьким магазинам продовжувати свою комерційну діяльність навіть під час локдауну.

Кампанія Act For Food мережі супермаркетів Carrefour здобула Гран-прі в цьогорічній дебютній категорії Creative Business Transformation. Вона кинула виклик проблемі ожиріння і водночас запропонувала підтримку екофермерству. Варто згадати, що цей французький ритейлер і в 2019 році також здобув Гран-прі за Creative Effectiveness завдяки своїй кампанії Black Supermarket. Втім, цьогорічна перемога в категорії Creative Effectiveness дісталася кампанії Nike Crazy Dreams від Wieden+Kennedy Portland.

Кампанія Sick Beats від Woojer і Area 23 перетворила неприємні процедури, які щоденно мусять проходити ті, хто хворіють на муковісцидоз, на приємне прослуховування музики з потрібною частотою звуку. У четвертий день Cannes Lions Live 2021 ця кампанія здобула другий свій Гран-прі, цього разу в категорії Radio & Audio.

Продумана взаємодія з брендом

Гран-прі в категорії Innovation був присуджений Unilever і Wunderman Thompson Buenos Aires за кампанію Degree Inclusive, яка створила інклюзивний дизайн для дезодоранту.

Перший Гран-прі категорії Brand Experience & Activation здобула кампанія True Name від Mastercard і McCann New York, яка дозволила людям-трансгендерам реєструвати свою кредитну картку на те ім’я, якому вони самі надають перевагу – рішення, яке варто було б запозичити й іншим фінансовим брендам. А кампанія Stevenage Challenge від Burger King і David Madrid цього дня здобула вже свій третій Гран-прі.

Загалом у четвертий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі були присуджені таким кампаніям:

Гран-прі Mobile Lions

  • Naming the Invisible By Digital Birth Registration (Telenor, Telenor Pakistan Islamabad, 2020)

Гран-прі Radio & Audio Lions

  • Sick Beats (Woojer, Area 23, FCB Health Network Company New York, 2021)

Гран-прі Brand Experience & Activation Lions

  • Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
  • True Name (Mastercard, McСann New York, 2021)

Гран-прі Creative Business Transformation Lions

  • Act For Food (Carrefour, Marcel Paris, 2020)

Гран-прі Creative eCommerce Lions

  • Tienda Cerca (AB InBev, Draftline Bogota, 2020)
  • Raising Profiles (The Big Issue & Linkedin, FCB Inferno London, 2021)

Гран-прі Creative Effectiveness Lions

  • Nike Crazy Dreams (Nike, Wieden+Kennedy Portland, 2021)

Гран-прі Innovation Lions

  • Degree Inclusive (Unilever, Wunderman Thompson Buenos Aires, 2021)

Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.

Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.

А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.

Джерело

Теги: cannes lionsнагородифестивалі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.