• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки четвертого дня Cannes Lions Live 2021

25 Червня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Креативність завжди пропонувала неймовірні рішення для найнагальніших проблем світу. І, як демонструють Гран-прі, оголошені четвертого дня Cannes Lions Live 2021, вміння креативних індустрій вирішувати проблеми є зараз як ніколи на висоті.

Двома Гран-прі, присудженими в категорії Creative eCommerce, були нагороджені інновації, які допомогли людям втриматися на плаву у фінансово скрутні часи пандемії. Кампанія Raising Profiles, спільний проєкт соціальної організації The Big Issue та платформи LinkedIn, допомогла продавцям журналу The Big Issue (якими є бездомні) розширити свою клієнтську базу. А в Колумбії ініціатива Tienda Cerca велетенської пивоварної компанії AB InBev допомогла маленьким магазинам продовжувати свою комерційну діяльність навіть під час локдауну.

Кампанія Act For Food мережі супермаркетів Carrefour здобула Гран-прі в цьогорічній дебютній категорії Creative Business Transformation. Вона кинула виклик проблемі ожиріння і водночас запропонувала підтримку екофермерству. Варто згадати, що цей французький ритейлер і в 2019 році також здобув Гран-прі за Creative Effectiveness завдяки своїй кампанії Black Supermarket. Втім, цьогорічна перемога в категорії Creative Effectiveness дісталася кампанії Nike Crazy Dreams від Wieden+Kennedy Portland.

Кампанія Sick Beats від Woojer і Area 23 перетворила неприємні процедури, які щоденно мусять проходити ті, хто хворіють на муковісцидоз, на приємне прослуховування музики з потрібною частотою звуку. У четвертий день Cannes Lions Live 2021 ця кампанія здобула другий свій Гран-прі, цього разу в категорії Radio & Audio.

Продумана взаємодія з брендом

Гран-прі в категорії Innovation був присуджений Unilever і Wunderman Thompson Buenos Aires за кампанію Degree Inclusive, яка створила інклюзивний дизайн для дезодоранту.

Перший Гран-прі категорії Brand Experience & Activation здобула кампанія True Name від Mastercard і McCann New York, яка дозволила людям-трансгендерам реєструвати свою кредитну картку на те ім’я, якому вони самі надають перевагу – рішення, яке варто було б запозичити й іншим фінансовим брендам. А кампанія Stevenage Challenge від Burger King і David Madrid цього дня здобула вже свій третій Гран-прі.

Загалом у четвертий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі були присуджені таким кампаніям:

Гран-прі Mobile Lions

  • Naming the Invisible By Digital Birth Registration (Telenor, Telenor Pakistan Islamabad, 2020)

Гран-прі Radio & Audio Lions

  • Sick Beats (Woojer, Area 23, FCB Health Network Company New York, 2021)

Гран-прі Brand Experience & Activation Lions

  • Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
  • True Name (Mastercard, McСann New York, 2021)

Гран-прі Creative Business Transformation Lions

  • Act For Food (Carrefour, Marcel Paris, 2020)

Гран-прі Creative eCommerce Lions

  • Tienda Cerca (AB InBev, Draftline Bogota, 2020)
  • Raising Profiles (The Big Issue & Linkedin, FCB Inferno London, 2021)

Гран-прі Creative Effectiveness Lions

  • Nike Crazy Dreams (Nike, Wieden+Kennedy Portland, 2021)

Гран-прі Innovation Lions

  • Degree Inclusive (Unilever, Wunderman Thompson Buenos Aires, 2021)

Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.

Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.

А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.

Джерело

Теги: cannes lionsнагородифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.