• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

AB InBev розміщує на своїх вантажівках логотипи безалкогольних брендів

25 Травня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бразилія – країна, де щодня чимало людей гине у автомобільних аваріях. Для боротьби з цією проблемою було запущено чимало соціальних кампаній. Проте практично жодна з них не здатна охопити віддалені місця, де трапляється більшість таких аварій. З огляду на це, бразильська пивоварна компанія Ambev, яка належить AB InBev, вирішила взяти справу в свої руки і розмістила на своїх вантажівках нові логотипи.

В рамках кампанії Responsible Billboards, створеної агенцією Africa, частина вантажівок, що доставляють алкогольні напої кампанії у всі куточки Бразилії, отримали оригінальний редизайн. Власне вантажний відсік, в якому перевозяться напої брендів Budweiser, Corona та Stella Artois, лишився незмінним, але на кабіні водія було розміщено натомість логотипи таких безалкогольних напоїв як Pepsi, Gatorade і Lipton. А поруч із ними розмістили доволі просте та зрозуміле послання: алкоголю не місце в кабіні водія.

У такий спосіб компанія Ambev перетворила на медіаканал свій автопарк, який є одним із найбільших в Бразилії. А започаткована нею ініціатива, відповідно, здатна подолати відстань у численні кілометри і досягти людей, які живуть далеко від великих міст.

В цій кампанії історію розповідають самі логотипи, які встановлюють безпосередню асоціацію між безалкогольними напоями та роботою водія. Кампанія є постійним нагадуванням про те, як важливо бути відповідальними на дорогах, і що сполучати алкоголь та водіння не можна за жодних обставин.

Боротьба за безпечніші дороги триває

Такі програми, спрямовані на безпеку на дорогах, компанія Ambev в Бразилії реалізує регулярно. Ось уже 8 років вона співпрацює в цьому напрямі з федеральним урядом країни та урядом штату Сан-Паулу. Зокрема, компанія Ambev бере участь в обробці даних та розробці нових систем, які за цей час успішно врятували 1600 життів. Досвід цих ініціатив було згодом консолідовано Навчальним і науково-дослідним інститутом ООН (ЮНІТАР) у набір рекомендацій для безпечніших доріг, які з того часу ряд інших країн теж заходилися втілювати в життя.

Наразі вантажівки AB InBev, а разом з ними і розміщені на цих вантажівках логотипи безалкогольних брендів, продовжують подорожувати країною. А кількість таких машин з редизайном у автопарку Ambev поступово зростає.

Джерело

Теги: реклама на транспортесоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.