• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Які кампанії стали переможцями The Drum Awards for Design 2021

24 Травня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Конкурс The Drum Awards for Design щороку відзначає кампанії, яким вдається вирішити ту чи іншу проблему за допомогою елегантного та інноваційного дизайну. В 2021 році серед переможців The Drum Awards for Design можна побачити і глиняні пляшечки, і тюбики з ліками, і станцію метро в стилі PlayStation.

Grand Prix: TfL Takeover (PlayStation UK)

До виходу нової ігрової консолі PlayStation 5 компанія спільно з корпорацією Transport for London, яка відає громадським транспортом британської столиці, на 48 годин провела редизайн вказівників лондонського метро. Ці знаки набули вигляду характерних позначок на кнопках консолі, які були символом PlayStation ще з 1994 року.

Кампанія є простою, мінімалістичною і добре закарбовується в пам’яті. Це – наочна демонстрація того, що дизайн дозволяє взяти найпростішу ідею, ключовий елемент бренда, і перетворити її на впливовий інструмент у різноманітних контекстах.

Design Impact: Cards for Humanity (Idean)

Розчарована тим, що організації часто сприймають інклюзивний дизайн як дещо опціональне, агенція Idean створила цікавий та колабораційний інструмент, щоб змінити таке ставлення до інклюзивності в рекламній індустрії.

Cards for Humanity – це онлайн-гра, яка тренує емпатію та привертає увагу до інклюзивного дизайну. Для гри кожен тягне з колоди дві картки – людину та її характеристику – і у такий спосіб отримує сценарій взаємодії з користувачем. Ці сценарії можна використовувати для тестування нових пропозицій, генерування ідей та оцінки наявних товарів та послуг, щоб потреби кожного були враховані.

Цей інструмент є хорошим стимулом для обговорення різних елементів інклюзивності як всередині креативної команди, так і з клієнтом.

Resourceful Design: The Ceilidh Pack (Isle of Harris Gin)

Ця лімітована серія пляшечок джину Isle of Harris була вручну виготовлена гончаром Рупертом Блемайром. Дизайн цих пляшечок відображає культурну спадщину острова Гарріс. Звісно, що така кераміка потребувала спеціального пакування. Тому дизайнери скористалися ним як можливістю поділитися зі споживачами інформацією про традицію народних гулянь «кейлі».

Перемогу в The Drum Awards for Design 2021 цій кампанії принесли її локальність, майстерність виконання та підтримка традицій. До того ж вона демонструє таку актуальну зараз екологічність у виробництві.

Motion Craft Design: Nipplevision (Tommy Tippee)

Метою бренда Tommee Tippee було закріпити позиції своєї продукції (пляшечка) як речі майже ідентичної грудному вигодовуванню. Навколо цієї теми точиться чимало суперечок: грудне вигодовування чи штучне. І оскільки встрягати в цю дискусію і починати сперечатися було не варіантом, агенція MRM обрала інший підхід. Креативники зробили пляшечки якомога більше схожими на груди.

Природно, що кампанію навколо цих пляшечок довелося зробити анімаційною, щоб її можна було показувати в соцмережах.

Ця кампанія відкрито розглянула те, що раніше вважалося табуйованою темою, і зробила це, обравши досить стримані слова.

Effective Ageing by Design: Easy Open Cap (Voltaren)

Біль в суглобах – одна з типових проблем для літніх людей. Часом застосування знеболювального гелю є щоденною потребою. Проте відкрутити звичайну кришечку, не завдаючи собі болю і не звертаючись по допомогу, буває неможливо. Тому медичний бренд Voltaren зробив редизайн тюбиків з ліками, щоб ними було зручніше користуватися.

Нова кришечка є зручною для будь-якого розміру руки, її простіше вхопити, а матеріал є м’яким на дотик. Такий дизайн зменшує навантаження на суглоби, що й було відзначено The Drum Awards for Design 2021.

Джерело

Теги: дизайнкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.