Конкурс The Drum Awards for Design щороку відзначає кампанії, яким вдається вирішити ту чи іншу проблему за допомогою елегантного та інноваційного дизайну. В 2021 році серед переможців The Drum Awards for Design можна побачити і глиняні пляшечки, і тюбики з ліками, і станцію метро в стилі PlayStation.
Grand Prix: TfL Takeover (PlayStation UK)
До виходу нової ігрової консолі PlayStation 5 компанія спільно з корпорацією Transport for London, яка відає громадським транспортом британської столиці, на 48 годин провела редизайн вказівників лондонського метро. Ці знаки набули вигляду характерних позначок на кнопках консолі, які були символом PlayStation ще з 1994 року.
Кампанія є простою, мінімалістичною і добре закарбовується в пам’яті. Це – наочна демонстрація того, що дизайн дозволяє взяти найпростішу ідею, ключовий елемент бренда, і перетворити її на впливовий інструмент у різноманітних контекстах.
Design Impact: Cards for Humanity (Idean)
Розчарована тим, що організації часто сприймають інклюзивний дизайн як дещо опціональне, агенція Idean створила цікавий та колабораційний інструмент, щоб змінити таке ставлення до інклюзивності в рекламній індустрії.
Cards for Humanity – це онлайн-гра, яка тренує емпатію та привертає увагу до інклюзивного дизайну. Для гри кожен тягне з колоди дві картки – людину та її характеристику – і у такий спосіб отримує сценарій взаємодії з користувачем. Ці сценарії можна використовувати для тестування нових пропозицій, генерування ідей та оцінки наявних товарів та послуг, щоб потреби кожного були враховані.
Цей інструмент є хорошим стимулом для обговорення різних елементів інклюзивності як всередині креативної команди, так і з клієнтом.
Resourceful Design: The Ceilidh Pack (Isle of Harris Gin)
Ця лімітована серія пляшечок джину Isle of Harris була вручну виготовлена гончаром Рупертом Блемайром. Дизайн цих пляшечок відображає культурну спадщину острова Гарріс. Звісно, що така кераміка потребувала спеціального пакування. Тому дизайнери скористалися ним як можливістю поділитися зі споживачами інформацією про традицію народних гулянь «кейлі».
Перемогу в The Drum Awards for Design 2021 цій кампанії принесли її локальність, майстерність виконання та підтримка традицій. До того ж вона демонструє таку актуальну зараз екологічність у виробництві.
Motion Craft Design: Nipplevision (Tommy Tippee)
Метою бренда Tommee Tippee було закріпити позиції своєї продукції (пляшечка) як речі майже ідентичної грудному вигодовуванню. Навколо цієї теми точиться чимало суперечок: грудне вигодовування чи штучне. І оскільки встрягати в цю дискусію і починати сперечатися було не варіантом, агенція MRM обрала інший підхід. Креативники зробили пляшечки якомога більше схожими на груди.
Природно, що кампанію навколо цих пляшечок довелося зробити анімаційною, щоб її можна було показувати в соцмережах.
Ця кампанія відкрито розглянула те, що раніше вважалося табуйованою темою, і зробила це, обравши досить стримані слова.
Effective Ageing by Design: Easy Open Cap (Voltaren)
Біль в суглобах – одна з типових проблем для літніх людей. Часом застосування знеболювального гелю є щоденною потребою. Проте відкрутити звичайну кришечку, не завдаючи собі болю і не звертаючись по допомогу, буває неможливо. Тому медичний бренд Voltaren зробив редизайн тюбиків з ліками, щоб ними було зручніше користуватися.
Нова кришечка є зручною для будь-якого розміру руки, її простіше вхопити, а матеріал є м’яким на дотик. Такий дизайн зменшує навантаження на суглоби, що й було відзначено The Drum Awards for Design 2021.