Агенція Saatchi & Saatchi підготувала нову міжнародну кампанію для Deutsche Telekom, в рамках якої було запущено проєкт Futureproof. Він має на меті підтримати молодь і надихнути її шукати своє справжнє покликання, обираючи майбутню професію.
В основу кампанії покладено оптимістичне коротке відео, яке закликає молодь обрати утопію, а не антиутопію і вірити, що їх зацікавлення дійсно можуть перетворитися на кар’єрний шлях.
Ролик, знятий режисером Ролло Джексоном із продакшн-компанії Somesuch, несе в собі послання оптимізму в цифровому світі. Він стверджує, що нинішні захоплення покоління Z здатні органічно еволюціонувати у цілком реальні майбутні професії. Це, власне, й бачать персонажі відео, коли випадково влаштоване фантастичне «коротке замикання» дозволяє їм зазирнути у майбутнє, яке змінилося на краще завдяки тому, що вони не відмовилися від свого справжнього покликання. Побачені ними фрагменти майбутнього сповнені надії та нових можливостей. Саундтреком для ролика стала версія треку My Future від Біллі Айліш. (Саму виконавицю там теж можна побачити.)
Проєкт Futureproof від Deutsche Telekom пропонує молодим пошукачам безкоштовний цифровий інструмент, за допомогою якого вони зможуть оцінити свої здібності та побачити, які саме кар’єрні перспективи це перед ними відкриває. Розроблено цей цифровий інструмент було спільними зусиллями представників покоління Z та широкого кола рекрутингових експертів. Дізнатися докладніше про проєкт Futureproof можна тут.
Атмосфера тривоги та непевності
Покоління Z починає працювати у світі, який через пандемію та діджитал-трансформацію докорінно змінився. Відповідно, молодь зараз опинилася в дуже непевній культурній, соціальній та економічній ситуації. Дослідження, проведене Deutsche Telekom, показало, що в Європі 61% представників покоління Z стривожені своїми перспективами щодо працевлаштування. 54% не впевнені, що їх професії в майбутньому взагалі існуватимуть, а 43% сумніваються, що вони мають ті риси, які необхідні для успішної людини майбутнього.
Цифровий інструмент, розроблений Publicis Sapient, спирається на перевірений часом особистісний тест RIASEC, щоб зорієнтувати користувачів щодо оптимальної для них групи професій з урахуванням їх зацікавлень, навичок, здібностей та рис характеру. На відміну від інших подібних сервісів цей інструмент розглядає все з перспективи покоління Z, ідентифікуючи ключові тренди та зміни у світі професій. Корисні інсайти подаються ним у персоналізованій ігровій формі. Користувачам також пропонується стрічка контенту для натхнення.
Додатково проєкт Futureproof рекомендує корисні ресурси та поради від експертів Deutsche Telekom щодо того, як писати резюме, готуватися до співбесід і оформляти свій профіль в соціальних медіа.
Аналогічна ініціатива є, зокрема, і у Nestlé.