Nestlé оголосила про початок глобального проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»

Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних компаній світу, які консолідувала компанія Nestlé і які готові разом вирішити проблему працездатної, але ще не працевлаштованої молоді.

 Під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі представники компаній-учасників Альянсу обговорили питання важливості розвитку молоді. Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé регіону Північної та Південної Америки, наголосив, що розвиток молоді в будь-яких проявах, які здійснює компанія Nestlé: тренінги та лекції, надання консультацій, працевлаштування на практику чи стажування, організація днів молоді чи залучення партнерів до таких проектів, як Альянс, – позитивно впливає на розвиток суспільства незалежно від того, які є проблеми в молоді в тому чи іншому регіоні.

До Альянсу долучилися нові партнери, яких відтепер 19. Серед них всесвітньо відомі Facebook, Starbucks, Mastercard і Microsoft. Головна мета – до 2022 року допомогти 6 мільйонам молодих людей віком до 30 років, надавши їм навички для нової роботи в майбутньому.

А проблема справді існує. Сьогодні понад 190 мільйонів людей у світі – безробітні, і 70% з них – це саме молоді люди. Молодь має втричі менший шанс бути працевлаштованою, порівнюючи з більш дорослими людьми. Тож компанія Nestlé разом із партнерами береться змінити цю ситуацію, зокрема й в Україні.

«Українська молодь талановита та перспективна, але, на жаль, має такі ж проблеми з працевлаштуванням, як молоді люди в усьому світі. Тож ми повинні подбати, аби цей непривабливий тренд змінився. Сьогодні, коли українська держава переживає непрості часи, молодь особливо потрібна працедавцям для змін у будь-якій сфері й у бізнесі насамперед. Тому ми закликаємо колег бути відкритими до молоді, до її стажування, практики й подальшого працевлаштування, адже віримо, що за молоддю майбутнє», – наголосив Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю.

Варто додати, що компанія послідовно опікується питаннями працевлаштування та розвитку молоді. Nestlé започаткувала ініціативу «Nestlé потрібна молодь». А за рік створила «Альянс заради молоді» для об’єднання зусиль з основними постачальниками в усій Європі щодо створення робочих місць для молоді. Ініціатива успішно реалізовується вже понад 5 років, компанія працює з молодими українцями в рамках глобальної ініціативи «Nestlé потрібна молодь», допомагаючи випускникам ВНЗ та молодим спеціалістам у працевлаштуванні. Майже 200 компаній об’єднали свої зусилля, щоб подолати безробіття серед молоді в Європі. Вони взяли на себе зобов’язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки.

«Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, який допомагає молодим людям стати успішними у своїй професії. Як наслідок, 50 000 молодих європейців знайшли роботу або тренінги в перший рік «Альянсу заради молоді». За рік дії ініціативи в «Альянсі заради молоді» понад 60% бізнес-партнерів у всій Європі істотно покращили практику найму молоді.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...