Nestlé оголосила про початок глобального проекту з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді»

Компанія Nestlé починає глобальну ініціативу з працевлаштування молоді, про що оголосила на щорічному бізнес-форумі в швейцарському Давосі. Це глобальний альянс провідних компаній світу, які консолідувала компанія Nestlé і які готові разом вирішити проблему працездатної, але ще не працевлаштованої молоді.

 Під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі представники компаній-учасників Альянсу обговорили питання важливості розвитку молоді. Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé регіону Північної та Південної Америки, наголосив, що розвиток молоді в будь-яких проявах, які здійснює компанія Nestlé: тренінги та лекції, надання консультацій, працевлаштування на практику чи стажування, організація днів молоді чи залучення партнерів до таких проектів, як Альянс, – позитивно впливає на розвиток суспільства незалежно від того, які є проблеми в молоді в тому чи іншому регіоні.

До Альянсу долучилися нові партнери, яких відтепер 19. Серед них всесвітньо відомі Facebook, Starbucks, Mastercard і Microsoft. Головна мета – до 2022 року допомогти 6 мільйонам молодих людей віком до 30 років, надавши їм навички для нової роботи в майбутньому.

А проблема справді існує. Сьогодні понад 190 мільйонів людей у світі – безробітні, і 70% з них – це саме молоді люди. Молодь має втричі менший шанс бути працевлаштованою, порівнюючи з більш дорослими людьми. Тож компанія Nestlé разом із партнерами береться змінити цю ситуацію, зокрема й в Україні.

«Українська молодь талановита та перспективна, але, на жаль, має такі ж проблеми з працевлаштуванням, як молоді люди в усьому світі. Тож ми повинні подбати, аби цей непривабливий тренд змінився. Сьогодні, коли українська держава переживає непрості часи, молодь особливо потрібна працедавцям для змін у будь-якій сфері й у бізнесі насамперед. Тому ми закликаємо колег бути відкритими до молоді, до її стажування, практики й подальшого працевлаштування, адже віримо, що за молоддю майбутнє», – наголосив Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю.

Варто додати, що компанія послідовно опікується питаннями працевлаштування та розвитку молоді. Nestlé започаткувала ініціативу «Nestlé потрібна молодь». А за рік створила «Альянс заради молоді» для об’єднання зусиль з основними постачальниками в усій Європі щодо створення робочих місць для молоді. Ініціатива успішно реалізовується вже понад 5 років, компанія працює з молодими українцями в рамках глобальної ініціативи «Nestlé потрібна молодь», допомагаючи випускникам ВНЗ та молодим спеціалістам у працевлаштуванні. Майже 200 компаній об’єднали свої зусилля, щоб подолати безробіття серед молоді в Європі. Вони взяли на себе зобов’язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки.

«Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, який допомагає молодим людям стати успішними у своїй професії. Як наслідок, 50 000 молодих європейців знайшли роботу або тренінги в перший рік «Альянсу заради молоді». За рік дії ініціативи в «Альянсі заради молоді» понад 60% бізнес-партнерів у всій Європі істотно покращили практику найму молоді.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...