Минулої неділі, 9 травня, в США і не тільки відзначали День матері. З огляду на це, до Дня матері організатори фестивалю Cannes Lions обрали з архівів The Work кращі кампанії, в яких мами і спортсменів-олімпійців виховували, і футбольних фанатів втихомирювали, і загалом виконували найважчу в світі роботу.
Security Moms (Sport Club Recife, Ogilvy Sao Paulo, 2015)
Як запобігти колотнечі на трибунах футбольних стадіонів, коли тисячі запеклих вболівальників збираються разом? А дуже просто: доручити охорону порядку на стадіонах їх матерям. Таке нетипове рішення показало, що повага сина до матері може стати саме тим, що дозволить встановити мир і злагоду тоді, коли вони найбільше потрібні.
World’s Toughest Job (American Greetings, MullenLowe Boston, 2016)
Знаєте, що то за робота, яка не припиняється 24/7 і жодної платні не передбачає? Материнство. В своїй кампанії до Дня матері онлайн-магазин вітальних листівок запустив рекламу про буцімто пошуки людини на посаду, а потім добряче налякав пошукачів, спонукавши їх трохи більше цінувати своїх матерів. Що й казати, такий підхід до Дня матері мало схожий на звичні нам кліше.
Olympic Sponsorship (Procter & Gamble, Wieden+Kennedy Portland, 2010)
Платформу Proud Sponsor of Moms компанія P&G розбудовує вже не перший рік. А ця кампанія – одна з тих, що були у її витоків. В ній ми бачимо, як у Зимовій Олімпіаді беруть участь зовсім маленькі дітлахи. А завершується це зворушливе відео нагадуванням, що в очах своїх мам навіть спортсмени-олімпійці завжди будуть насамперед дітьми.
Not Allowed (Moms Demand Action for Gun Sense in America, Grey Toronto, 2015)
Американським мамам є що сказати про законодавче регулювання вогнепальної зброї в США. В цій кампанії вони, зокрема, показали всій країні лицемірство мережі супермаркетів, яка забороняє заходити в магазин із собакою чи морозивом в руці, але спокійно впускає людей із зарядженою зброєю. Кампанія жваво обговорювалася в соцмережах і продемонструвала, що, коли мова заходить про безпеку, мами – то незупинна сила.
FlyBabies (Jetblue, MullenLowe New York, 2017)
В ще одній кампанії до Дня матері американська авіалінія JetBlue роздавала знижки та безкоштовні квитки тим матерям, чиї діти плакали під час перельоту. Виразивши свою підтримку цим героїчним мамам з немовлятами, авіалінія здобула чимало прихильників серед батьків. Та й послання її іншим пасажирам було однозначне: коли бачите змучену маму з крикливим немовлям, замість того, щоб кривитися, усміхніться краще.