• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

20 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я
Share on FacebookShare on Twitter

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію «Коли болить, кажи». Мета кампанії — привернути увагу українців до найбільш поширених психічних розладів та допомогти дізнатися більше про своє психічне здоров’я.

Табуйована тема

В Україні тема психічного здоров’я та психічних розладів залишається однією з найбільш неоднозначних і табуйованих. Брак інформації, страх зіштовхнутись з нерозумінням з боку оточення, «невидимість» захворювань переносять тему психічного здоров’я на другий план. У той час, як депресія та інші поширені психічні розлади з кожним роком усе частіше стають причиною непрацездатності населення та погіршують якість життя людей.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

«Згідно досліджень, які проводились в Україні та за її межами, за нашими оцінками 8,1 млн Українців потребують допомоги у сфері психічного здоров’я щороку, а 1 з 3-х українців на певному етапі свого життя матиме досвід психічного розладу. Ці дані — не просто статистика, а сигнал для кожного з нас про те, що турбуватись про своє психічне здоров’я важливо. Минулого року у першій хвилі нашої інформаційної кампанії ми підвищували обізнаність про поняття психічного здоров’я. Але лише самого знання недостатньо. Про психічне здоров’я потрібно говорити, звертатись по допомогу, коли болить, бути уважними до своїх близьких і пропонувати підтримку. Та загалом піклуватись про свій психічний стан, як і про фізичний», — зазначає лідер проєкту MH4U Гайко Кьоніґштайн.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Про кампанію

Основою кампанії «Коли болить, кажи» є сайт, який допоможе користувачам зрозуміти більше про власне психічне здоров’я та знайти відповіді на найбільш поширені запитання:

  • що таке депресія, панічний або посттравматичний розлад;
  • на чому спеціалізується психолог чи психіатр;
  • яким чином сімейний лікар може допомогти у питаннях психічного здоров’я;
  • та багато іншої корисної інформації.

Важливою частиною кампанії є тест для самоперевірки власного психічного добробуту. За допомогою тесту українці зможуть дізнатись більше про свій стан, використовуючи анкету, яка базується на доказовій скринінговій методиці. Результати тесту не встановлюють діагноз, але надають дієві поради щодо наступних кроків на шляху турботи про власне психічне здоров’я.

На сайті можна познайомитись з реальними історіями людей, які поділились особистим досвідом життя з психічним розладом. А також усі охочі можуть розповісти власну історію, щоб зробити свій вклад у боротьбу зі стигмою разом з проєктом MH4U та показати, що психічний розлад — це не причина для сорому.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Основним каналом поширення інформації про кампанію стануть соціальні мережі та інтернет. Вони привертатимуть увагу користувачів до порівняння фізичних хвороб та психічних розладів у своїх повідомленнях. Саме такий підхід було обрано комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact для донесення основної ідеї кампанії:

«Певно, для багатьох людей слово „здоров’я“ — це перш за все добробут нашого фізичного стану. Саме тому, коли ми відчуваємо, що з ним щось не так, ми готові звернутись по допомогу та говорити про це з іншими. Але ми маємо розуміти, що наше психічне здоров’я лежить у серці всіх процесів, й воно таке ж важливе, як і фізичне. Це повідомлення лягло в основу нашої комунікації, і в ній є найголовніше — коли болить, кажи. Останній рік надзвичайно вплинув на наше життя, зокрема й на психічний добробут. Ми вважаємо, що говорити на цю тему саме на часі. І віримо, що разом з проєктом MH4U зможемо допомогти піклуватись про своє психічне здоров’я багатьом українцям», — говорить Наталя Ольберт-Сінько, керівна партнерка агенції Be—it Health & Social Impact.

Окрім сайту та тесту, в межах кампанії «Коли болить, кажи» реалізовуватимуться програми та медійні активності. Вони залучатимуть людей ділитись власним досвідом та долучатись до діалогу про психічне здоров’я протягом року.

Інформаційна кампанія «Коли болить, кажи»

Про проєкт

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) ― це чотирьохрічний проєкт (з 2019 по 2023 рік), метою якого є покращення якості та доступності допомоги та психосоціальної підтримки для людей із психічними розладами в Україні. Проєкт впроваджується за підтримки Швейцарії, що надається через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва (SDC), у контексті Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2020 років та підтримки реформи системи охорони психічного здоров’я в Україні. MH4U втілює підходи «Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року». Вони передбачають «створення цілісної, ефективної системи охорони психічного здоров’я, яка функціонує в єдиному міжвідомчому просторі, забезпечує покращення якості життя та дотримання прав і свобод людини».

Більше читайте на сайті проєкту.


Пропонуємо вам переглянути 5 кампаній з числа переможців Eurobest, які швидко та креативно відреагували на умови пандемії, популяризуючи нові безпечні моделі поведінки.

Теги: здоров'якампаніясоціальна рекламаУкраина

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.