• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

15 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля
Share on FacebookShare on Twitter

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard.

Чи шкодить екології ваша покупка?

Спеціальний вуглецевий калькулятор від Mastercard та Doconomy визначає рівень вуглецевого сліду від кожної безготівкової оплати, допомагаючи користувачам приймати більш поінформовані рішення стосовно покупок. Уже сьогодні банки можуть інтегрувати калькулятор вуглецевого сліду у свої мобільні додатки за допомогою нових API, доступних на Mastercard Developers. 

Згідно з останнім глобальним дослідженням Mastercard [1], 58% опитаних по всьому світу стурбовані тим, як їхні дії впливають на довкілля. 54% вважають важливим зменшення свого вуглецевого сліду. Вуглецевий калькулятор від Mastercard і Doconomy допомагає користувачам оцінити вплив їх витрат на навколишнє середовище. Також прилад пропонує кожному перетворити покупки та бонуси в реальні вчинки на користь планети: долучитися до проектів глобальної ініціативи Mastercard Priceless Planet Coalition, пожертвувати кошти на висадку дерев самостійно або через програми лояльності банку тощо.  

«Cьогодні бізнес має усвідомлювати свою роль у захисті планети. Не лише тому, що це важливо для користувачів, а передусім тому, що це правильний вчинок. Зрештою, ми всі живемо на цій планеті, і тому несемо колективну відповідальність за прийняття відповідних заходів. Із початком пандемії екологічні проблеми стрімко загострилися, тому наші зусилля у їх вирішенні мають також примножитися. Ми продовжуємо пошук інноваційних шляхів того, як ми як компанія можемо допомогти планеті. Ми також активно ділимося нашими ідеями з ширшою спільнотою, заохочуючи інших робити важливі кроки разом із нами», — підкреслив Марк Барнетт, президент Mastercard Europe.

Мета — 100 мільйонів дерев

Калькулятор став частиною глобальної ініціативи Mastercard Priceless Planet Coalition. ЇЇ головною метою якої є відновлення 100 мільйонів дерев у світі за п’ять років. Він дозволяє користувачам вимірювати викиди CO2, що утворюються внаслідок їх покупок, за різними категоріями витрат. Розрахунки проводяться незалежними експертами Åland Index. Крім того, калькулятор на простих порівняннях допомагає зрозуміти реальний вплив людини на довкілля: наприклад, перетворюючи рівень вуглецевого сліду людини на кількість дерев, необхідних для поглинання відповідної кількості CO2.

До Priceless Planet Coalition вже долучилося понад 50 компаній з усього світу, і Коаліція продовжує активно розширюватися. Крім калькулятора вуглецевого сліду Mastercard запускає й інші екологічні продукти, наприклад картки із відновлювальної сировини для зменшення пластикових відходів. Серед інших ініціатив компанії – зобов’язання досягти нульового рівня викидів до 2050 року, випуск зелених облігацій на суму 600 мільйонів доларів США та інші активності для стійкого розвитку.


[1] Дослідження YouGov на замовлення Mastercard, січень-березень 2021 р. Опитування 25519 жінок та чоловіків віком старше 18 років у 24-х країнах світу: Великобританії, Німеччини, Бельгії, Італії, Швеції, Колумбії, США, Індії, Греції, Нідерландів, Австрії, Франції, Туреччини, Мексики, Бразилії, Кенії, Польщі, Росії, Іспанії, Португалії, ОАЕ, Канади, Австралії та Японії.

Нагадаємо, раніше Mastercard спільно з фешн-брендом BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів.

Теги: екологіясуспільствотехнологіїУкраїнафінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.