Компанія Dreams — провідний виробник ліжок та постільної білизни у Великій Британії — стала офіційним спонсором олімпійської збірної країни на Олімпіаді в Токіо. З цього приводу компанія запустила нову рекламну кампанію за участі британських олімпійців.
Так, було знято короткий відеоролик за участі членів Олімпійської збірної Великої Британії Максом Уїтлоком, Джейдом Джонсом, Медді Хінчем та Шоною Кокссі, які завзято тренуються для правильного вкладання в ліжко та засинання.
Ідея ролику базується на результатах нового дослідження, яким встановлено, що 66% британців сплять менше 8-ми годин на ніч, тоді як спортсмени команди Великобританії сплять в середньому 8-10 годин на ніч.
Кампанію для Dreams під загальним слоганом «Спимо заради золота!» створено креативною командою агенції M&C Saatchi.
А ви чули про те, що новозеландці виклали у відкритий доступ браслет для дистанційних оплесків олімпійським атлетам? ANZ Support Band використовує Bluetooth, щоб глядачі з усього світу могли передати свої оплески спортсменам у Токіо, постукуючи по браслету. Більше про це можна прочитати за цим посиланням.