• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Агенція Versa закликає робити сайти з діалоговим інтерфейсом

15 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A

Voice recognition.

Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Versa запустила перший вебсайт, який, за словами її креативної команди, взагалі не потребує навігації і працює натомість за принципом чат-боту. Креативники Versa переконані, що такий підхід до інтерфейсу позбавить користувачів потреби у довгих пошуках потрібної інформації та створить тісніший зв’язок між брендами і споживачами. А вебсайт сам покаже своїм відвідувачам, що де є.

Сайт Versa з діалоговим інтерфейсом використовує чат-бота зі штучним інтелектом. Тому відвідувачі можуть просто голосом або текстом одразу спитати, що їм треба, не розшукуючи цю інформацію на сайті.

Креативники Versa стверджують, що такий інтерфейс дозволяє створити справжній двосторонній діалог між сайтом та його користувачем.

Простота й інклюзивність

Кет Блекгем, гендиректорка Versa, вважає що це – саме те рішення, яке дозволить втримати увагу нетерплячих користувачів, що звикли розраховувати на моментальний доступ до будь-якої інформації.

Вона пояснює свою концепцію так: «Агенції та бренди присвятили не один рік розробці дизайну, орієнтованого на користувача. Але питання «Чому люди не можуть знайти на сайті те, що їм потрібно?» і досі лишається відкритим. Відповіддю є пошук без навігації. Доступ до інформації за допомогою голосового інтерфейсу полегшує діалог і потенційно робить сайт зручнішим для різних відвідувачів: для тих, для кого англійська – не рідна, для тих, у кого низький рівень письменності, для літніх людей, для людей, у яких проблеми із зором, координацією рухів, абощо. Оце і є справжній людиноцентричний дизайн, і він здатен перевернути наше уявленні про дизайн онлайн-платформи. Зараз люди очікують легкої та простої взаємодії із сайтами, застосунками та продуктами. Сайти без навігації – це можливість для брендів вести двосторонній діалог зі своїми клієнтами і в процесі збирати дані, які точніше відображатимуть потреби споживачів. Голосова навігація також дозволяє охопити ширше коло людей завдяки своїй доступності, адже людина в такий спосіб може просто висловити свій запит власними словами. І рівень володіння мовою, рівень письменності чи інвалідність не становитимуть тут перепони».

Сайти без навігації роблять непотрібними контекстуальні меню, вкладки та нескінченну прокрутку, одразу скеровуючи користувачів до інформації, яку вони шукають.

Бренди завдяки цьому отримують можливість персоналізувати взаємодію з користувачами, не вимагаючи від них зареєструватися та створити акаунт. До того ж, інсайти, отримані за допомогою такого інтерфейсу, дозволять бренду адаптувати свій контент до потреб та вимог користувачів. Зокрема, розбудувавши актуальну базу знань, яка була б здатна відповісти на будь-яке запитання.

Щоб дізнатися, як працює сайт з діалоговим інтерфейсом, агенція Versa запрошує подивитися, як це влаштували вони: https://versa.agency/

Джерело

Теги: маркетинг і комунікаціїсайттехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.