Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами.
Перш ніж приєднатися до команди PromoRepublic, Назар будував маркетинг-процеси для OMO — першого в Європі провайдера послуг розумного будинку. За рік про проєкт почали говорити не лише в Україні, а й за її межами. Під його керівництвом був розроблений новий UX / UI-дизайн програми для користувачів і вдосконалений сайт для B2B-партнерів.

Назар має великий досвід в маркетингових комунікаціях. Він очолював відділ маркетингу телеканалу «1+1», керував Crello (онлайн-платформа для створення графіки і відео з більш ніж 4 мільйонами користувачів по всьому світу), займав посаду CMO і керівника проєктів в Skylum, де запустив перший в світі фоторедактор на основі AI (відзначений нагородою Red Dot Award). У 2016 році був СМО найбільшої мобільної маркетингової платформи Clickky. А на початку 2021 року запустив авторський курс про воронки продажів і тепер ділиться знаннями зі студентами Admixer Academy.
Із засновниками PromoRepublic Назар Беген познайомився в 2013 році в стартап-інкубаторі EastLabs, де займався розвитком власного проєкту Motify. З того часу він підтримував зв’язок із СОО компанії Валерієм Грабко. Кілька разів вони обговорювали можливу співпрацю, поки в березні цього року Назар не долучився до команди PromoRepublic.
«У PromoRepublic класний продукт для бізнесу і рекламних агентств. Команда проєкту пройшла серйозний шлях з моменту нашого знайомства, знайшла свою конкурентну нішу і зараз знаходиться на етапі зростання. Я радий приєднатися до команди саме зараз. Вірю, що мій досвід у розвитку інших SaaS-проєктів на західних ринках допоможе проєкту рости швидше», — ділиться своїми враженнями і планами Назар Беген.
Назар розвиватиме напрямок роботи з діджитал-агентствами, малим і середнім бізнесом. Ключовий ринок — США. У планах на 2021 рік — зміцнення позицій проєкту на всіх англомовних ринках.
А ми нагадуємо, що нещодавно рекламне агентство TABASCO розширило креативний департамент. Тепер він складається з трьох юнітів, кожен із яких очолили асоційовані креативні директори — Олег Завгородній, Артем Гусєв, Тетяна Білозорова.