• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Організація Over the Bridge та Google AI створили нову пісню Nirvana

5 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A

Visitors stand next to a photograph of late US singer Kurt Cobain by Dutch photographer Anton Corbijn during the opening of the 20th edition of Paris photo, the international fine art photography fair at the Grand Palais in Paris on November 9, 2016. The fair runs from November 10 to 13, 2016. / AFP / PHILIPPE LOPEZ / RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY MENTION OF THE ARTIST UPON PUBLICATION - TO ILLUSTRATE THE EVENT AS SPECIFIED IN THE CAPTION (Photo credit should read PHILIPPE LOPEZ/AFP/Getty Images)

Share on FacebookShare on Twitter

Якби він дожив до наших днів, лідеру гурту Nirvana Курту Кобейну виповнилося б 52 роки. Щороку 20 лютого, у його день народження, фанати намагаються уявити, які б ще пісні він написав, якби не вчинив самогубство майже 30 років тому. Ми, певно, ніколи не знатимемо точну відповідь на це питання, але принаймні Google AI спробував заповнити цю пустку, створивши нову пісню Nirvana.

Організація Over the Bridge, що спеціалізується на наданні психологічної підтримки, скористалася штучним інтелектом Google Magenta AI, який може створювати треки в стилі того чи іншого музиканта. Також вона задіяла звичайну нейромережу, натренувавши її на піснях Nirvana, щоб написати новий текст. Кінцевий результат вийшов дещо схожим на You Know You’re Right, одну з останніх пісень гурту, записану незадовго до смерті Кобейна в 1994 році.

https://youtu.be/L9yTuO7d1rk
В стилі Nirvana

Як це було зроблено

Майже все, що ви чуєте в цій пісні, було створене двома штучними інтелектами. Цікаво, що агресивний гітарний стиль Кобейна так спантеличив Magenta, що замість його характерних мелодій ця нейромережа генерувала переважно стіну шуму.

Для проєкту Lost Tapes of the 27 Club нейромережа Magenta аналізувала пісні у вигляді MIDI-файлів, що конвертують тон і ритм у цифровий код, який можна завантажити в синтезатор. Дослідивши характерний стиль музиканта, комп’ютер створював нову музику, з якої креативна команда потім обирала найкращі моменти.

Шон О’Коннор, один з очільників Over the Bridge та креативний директор агенції Rethink, пояснює: «Чим більше MIDI-файлів завантажити, тим краще. Тому ми взяли від кожного музиканта по 20-30 пісень у вигляді MIDI-файлів і розділили їх на менші фрагменти: соло, ритм-гітара тощо. А потім ми їх систематично опрацювали. Якщо завантажити всю пісню цілком, програма починає плутатися в тому, як саме має звучати кінцевий результат. Але якщо у вас є просто колекція рифів, вона видасть на-гора ще хвилин п’ять рифів, з яких 90% буде звучати просто жахливо. А тоді ви починаєте все це прослуховувати і знаходити цікаві моменти».

Подібним підходом О’Коннор і його команда скористалися й для написання текстів. Вони завантажили тексти пісень в нейромережу, а потім за кількома ключовими словами програма намагалася вгадати правильний ритм та тон поезії. За словами креативної команди, це був шлях численних спроб і помилок. Їм доводилося переглядати сторінку за сторінкою згенерованих текстів у пошуках фраз, які за своїм віршовим розміром пасували б до мелодії Magenta.

Ті, хто померли в 27

Over the Bridge – не перша команда, яка використовує штучний інтелект, щоб наслідувати стиль померлих музикантів, але мотивація її дещо відрізняється. Креативники включили нову створену Google AI пісню Nirvana під назвою Drowned in the Sun до свого проєкту Lost Tapes of the 27 Club. Він об’єднує в собі пісні, згенеровані машинами у стилі музикантів, які померли в 27 років.

https://youtu.be/jh3dNJIYO2M
В стилі Емі Вайнгауз
https://youtu.be/xW6_QAcujr8
В стилі The Doors
https://youtu.be/oIoCVX6F30E
В стилі Джимі Гендрікса

«Уявіть, якби всі ці музиканти, яких ми так любимо, свого часу отримали необхідну психологічну підтримку, – каже Шон О’Коннор. – Чомусь в музичній індустрії депресію вважають за норму і романтизують, а музику сприймають як автентичне страждання».

Джерело 1, 2

Теги: культурамузикапсихологіятворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.