• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Найепічніший пасивний дохід у новій рекламі Standard One

30 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Найепічніший пасивний дохід у новій рекламі Standard One
Share on FacebookShare on Twitter

Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість.

Мета девелоперів Standard One — привернути увагу інвесторів до апарт-готелю S1 Terminal. А що профі шукають у інвестиціях? Впевненість у майбутньому. Команда професійних управлінців S1 бере на себе розвиток готелю, а інвестор отримує стабільний пасивний дохід до 15% річних, без зайвих клопотів.

Так з’явився меседж кампанії: зберігаючи нерухомість, можна примножувати капітал та успіх з S1 Terminal.

Де «зберігаючи нерухомість» каже і про інвестування в апартаменти, і відчуття, що усе під контролем, якщо партнер — Standard One:

Велично статичні герої символізують впевненість і стабільність у світі, що трансформується, прогресує, метушиться… Час іде, все змінюється, ти – залишаєшся в топі з S1 Terminal.

Щоб урізноманітнити серію, фантастичне довкілля у кожному ролику має свою тематику: прогрес у будівництві, прогрес у діджитал-технологіях, прогрес і екологія.

«Наша аудиторія – ТОП-гравці галузі, які вже «бачили-перебачили» реклами на цю тематику, – коментує Анна Говоруха, директорка з маркетингу Standard One. – Ми не хотіли загравати. Хотіли говорити з повагою до досвіду, але водночас вразити чимось гідним їхньої уваги».

«У таких випадках завжди є сумніви, острах «а чи спрацює?»… Але це нормально, коли робиш щось сміливе і нове», — ділиться Олександр Сумароков, директор з інтернет-маркетингу Standard One.

«Бути “іншим”? Мейбі. Бути цікавим? 100%! Бренд Standard One залишився у піджаку і з діловим ton-of-voice, але вирізнився не лише у своїй галузі, а й загалом серед контенту, — додає Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine. — Такі прероли не скіпнеш, навіть якщо вже спізнюєшся на Zoom-нараду».

Креативна ідея належить Leo Burnett Ukraine. Неймовірний світ втілила команда продакшену Pronto Films, режисер Дмитро Голумбевський та VFX-гуру Casper studio. Діджитал-просування кампанії здійснює агенція Performics Ukraine.


Читайте також: Коли треба точно, а не майже — нова кампанія про кредити готівкою від Альфа-Банку Україна.

Теги: Publicisвідеодевелопменткреативнерухомість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.