Ресурс Packaging of the World, який відбирає та презентує найкращі креативні роботи, відзначив дизайн від McCANN Kyiv для нового easy to go формату КОМО Squeeze Cheese.
«Нам хотілось, щоб упаковка відповідала нашій цільовій аудиторії – молодій, стильній і в міру зухвалій. При цьому ми намагались ще й виокремити КОМО Squeeze Cheese на полиці та підкреслити нашу відмінність від решти категорії. Саме тому основним кольором став несподіваний для категорії – чорний», — говорить про свій дизайн команда McCANN Kyiv.
«Ми не хотіли робити концепт занадто похмурим, тому додали в дизайн балакучі смаколики. А щоб остаточно розвіяти всі сумніви, написали ще й веселі фрази, які пов’язані з певним смаком та обігрують мовні меми.
Тому тепер тюбик Squeeze Cheese говорить з людиною, щойно та бере його з полиці — заграє до неї, дражнить, підштовхує вичавити себе по повній. “Зроби мені “squeeze”, зроби собі cheese!”, “Honey, I’m cheese!”, “C’mon, bacon!”, “So-o-o creamy-мі-мі-мі”, “Shalot, you’re so hot”. Усе, щоб вийшов найбалакучіший і найдоброзичливіший дизайн з тих, які можна зустріти на молочній полиці українських магазинів!», — додають креатори.
Читайте також:
- Як дизайн паковання солодощів змінює категорію — на прикладах показує команда Dozen Agency.
- Сюрреалізм, монохром і «поношеність» — трендові кольори 2021 року.