• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Організація Anti-Slavery Australia відкрила супермаркет, що буцімто «торгує людьми»

17 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Більшість австралійців гадає, що рабство існує десь дуже-дуже далеко від них. Насправді ж в наш час близько 15000 людей утримуються в Австралії в умовах, подібних до рабства. Проблема лишається непоміченою широким загалом, оскільки знайти та врятувати вдається лише кожну п’яту жертву, через що у австралійців справляється враження, наче їхню країну це все не зачіпає. Але нещодавно агенція Coffee Cocoa Gunpowder (Cocogun) та творчий колектив The Glue Society привернули увагу до рабства наших часів, відкривши унікальний магазин Human Mart на центральній вулиці Сіднея.

Цей супермаркет буцімто «торгує людьми» – на його полицях можна побачити понад 70 продуктів, кожен з яких має людське ім’я і уособлює жертву сучасного рабства в Австралії. Цей цікавий та провокативний захід має на меті просвітницьку роботу та збір коштів для благодійної організації Anti-Slavery Australia. Тобто кожен продукт, «придбаний» в цьому магазині, є своєрідним внеском у справу боротьби з торгівлею людьми.

Джаміля. Розбиті мрії

Терпіння та колаборація

Концепція такого супермаркету була розроблена Cocogun у підтримку зусиль Anti-Slavery Australia, спрямованих на протидію сучасному рабству. Ця організація надає юридичну підтримку, проводить дослідження та розробляє політику боротьби із рабством, охоплюючи, зокрема, і проблеми примусової праці та примусових шлюбів.

А реалізували цю концепцію The Glue Society, розробивши все від дизайну продуктів до планування торгової зали та загальної естетики.

Еліс Когін, директорка The Glue Society, розповіла: «Цей проєкт ми з великою любов’ю готували 18 місяців. Відкрити Human Mart ми збиралися минулого року, але саме у запланований для відкриття тиждень по всій Австралії було оголошено локдаун. Тому ми дуже раді можливості цього року попри все втілити в життя свій задум. Більшість австралійців навіть не уявляє масштаби сучасного рабства в нашій країні. Можна легко подумати, наче ці речі тут не трапляються, але це не так. Для нас було дуже важливо, щоб ця ініціатива вшанувала особисті історії людей, які пройшли крізь це, та продемонструвала потребу в кращій обізнаності і, відповідно, активніших діях».

Супермаркет, що «торгує людьми» буде діяти від 16 до 25 березня, а всі зібрані ним кошти будуть передані організації Anti-Slavery Australia для підтримки жертв рабства. Дізнатися докладніше про проєкт Human Mart можна на його офіційному сайті.

Джерело

Ще одна австралійська організація привернула увагу до проблеми рабства, замаскувавши свій контент під популярні на YouTube жанри. А гонконзька агенція перерахувала ціни в ресторані у еквівалентну кількість рабів, яких можна в наш час купити на відповідну суму. І, зрештою, варто пам’ятати, що проблема торгівлі людьми не оминула і Україну.

Теги: благодійністьсоціальна рекламасуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.