Незвичайна подорож головного героя нового рекламного ролика «Київстар» про 4G отримала продовження — повноцінну короткометражну стрічку «Молодість».
Короткий метр розповідає історію героя поважного віку, який вирушає до Києва для здійснення своєї мрії — участі у танцювальному конкурсі. Але це подорож, в першу чергу, в пошуках самого себе, аби повернутися до своєї більш щасливої версії.
Творці стрічки разом з «Київстар» демонструють, що мобільний інтернет це не лише «лайки» в соцмережах або сотні переглянутих відео, а насамперед можливість для самореалізації кожної людини. Незалежно від того, де вони живуть, скільки їм років або наскільки сміливі їх мрії.
«Створення повноцінних художніх творів стало невід’ємною складовою маркетингових комунікацій “Київстар”. Ми створюємо не просто рекламу, а історії, у які закохуємо глядачів. Це може бути музичний кліп, як у випадку с Сергієм Бабкіним, або серіал для Tik-Tok, який зібрав сотні тисяч переглядів та чудові відгуки молоді. І ми сподіваємося, що історія в новій короткометражці залишить свій слід в серцях глядачів», — каже Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій «Київстар».
Створення стрічки «Молодість» для «Київстар» відбувалося за участі креативної агенції SHOTS та Family Production. Режисером став литовський кінематографіст Ігнас Йонінас, а головного героя грає Ігор Цішкевич. Саундтреком фільму та рекламного ролика стала пісня «Київські Вулиці» від Postman.
«Справжня вдача, коли вдається зробити з реклами мистецтво, щоб не треба було вмовляти і нав’язувати людям те, що ти робиш. Здається, цей проєкт — саме той випадок. Звісно, над ним працювало дуже багато талановитих людей, ми в SHOTS щасливі, що змогли стати іскрою, з якої ця ватра розгорілася», — додає Ганна Ємельянова, артдиректорка SHOTS.
А ми пропонуємо вам переглянути шість кампаній, відібраних організаторами Cannes Lions, які демонструють, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати свій бренд та примножити цільову аудиторію.