• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Unilever змінює «нормальне» на позитивне в рамках стратегії Positive Beauty

9 Березня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
unilever-brands
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Unilever оголосила, що усуне слово «нормальне» з усіх упаковок та реклами косметики, засобів краси та особистої гігієни. Такий крок компанія розглядає як перший крок до нового бачення та стратегії Positive Beauty.

Стратегія Positive Beauty визначає кілька прогресивних кроків та дій для дочірніх торгових марок Unilever, включаючи Dove, Lifebuoy, Axe та Sunsilk. Ця стратегія відкриє нову епоху розуміння краси, яке передбачає справедливість та інклюзивність, а також екологічність.

Unilever змінює «нормальне» на позитивне в рамках стратегії Positive Beauty

Використовуючи інновації та технології Unilever світового класу, Positive Beauty також допоможе Unilever змінити спосіб розробки та формулювання продуктів. Мета — зробити їх більш корисними як для людей, так і для планети, враховувуючи одночасно споживчі тенденції.

Рішення про усунення епітету «нормальний» є одним із багатьох кроків, які компанія робить, щоб кинути виклик надто вузьким та застарілим ідеалам краси. Таке рішення виникло в результаті глобального дослідження думки людей у сфері індустрії краси, яке виявило: використання епітету «нормальний» для опису волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе неповноцінними.

В спеціальному дослідженні, замовленому Unilever, брали участь 10 000 осіб. Воно було проведено проводилось у дев’яти країнах.

У результаті було встановлено, що:

  • 56% опитаних вважають, що індустрія краси та особистої гігієни може змусити людей відчувати себе неповноцінними.
  • Люди хочуть, щоб галузь краси та особистої гігієни більше зосереджувалася на тому, щоб люди почувалися краще, ніж просто на тому, щоб виглядати краще (74%).
  • Більше половини опитаних (52%) заявляють, що зараз компанія Unilever приділяє більше уваги нагальним питанням суспільства, ніж збуту товарів та прибуткам.
  • 7 із 10-ти опитаних погоджуються з тим, що вживання слова «нормальне» на упаковці та рекламі товару має негативний вплив. Для молодих людей (18-35 років) цей показник зростає до 8-ми з 10-ти.

Джерело

А в січні компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.

Теги: бизнесбрендингекологіяздоров'яінклюзивністьстратегіїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.