Компанія Unilever оголосила, що усуне слово «нормальне» з усіх упаковок та реклами косметики, засобів краси та особистої гігієни. Такий крок компанія розглядає як перший крок до нового бачення та стратегії Positive Beauty.
Стратегія Positive Beauty визначає кілька прогресивних кроків та дій для дочірніх торгових марок Unilever, включаючи Dove, Lifebuoy, Axe та Sunsilk. Ця стратегія відкриє нову епоху розуміння краси, яке передбачає справедливість та інклюзивність, а також екологічність.
Використовуючи інновації та технології Unilever світового класу, Positive Beauty також допоможе Unilever змінити спосіб розробки та формулювання продуктів. Мета — зробити їх більш корисними як для людей, так і для планети, враховувуючи одночасно споживчі тенденції.
Рішення про усунення епітету «нормальний» є одним із багатьох кроків, які компанія робить, щоб кинути виклик надто вузьким та застарілим ідеалам краси. Таке рішення виникло в результаті глобального дослідження думки людей у сфері індустрії краси, яке виявило: використання епітету «нормальний» для опису волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе неповноцінними.
В спеціальному дослідженні, замовленому Unilever, брали участь 10 000 осіб. Воно було проведено проводилось у дев’яти країнах.
У результаті було встановлено, що:
- 56% опитаних вважають, що індустрія краси та особистої гігієни може змусити людей відчувати себе неповноцінними.
- Люди хочуть, щоб галузь краси та особистої гігієни більше зосереджувалася на тому, щоб люди почувалися краще, ніж просто на тому, щоб виглядати краще (74%).
- Більше половини опитаних (52%) заявляють, що зараз компанія Unilever приділяє більше уваги нагальним питанням суспільства, ніж збуту товарів та прибуткам.
- 7 із 10-ти опитаних погоджуються з тим, що вживання слова «нормальне» на упаковці та рекламі товару має негативний вплив. Для молодих людей (18-35 років) цей показник зростає до 8-ми з 10-ти.
А в січні компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.