• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

26 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип
Share on FacebookShare on Twitter

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT було 10 логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Сьогодні світ зустрічає 11-ту версію: ще більш стрімку, ще більш якісну, ще більш елегантну. Нова емблема була створена студією глобального дизайну бренду — PEUGEOT Design Lab.

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

Детальніше про логотип

Нинішній логотип був презентований в 2010 році, але ще вимагав доопрацювання, щоб підкреслити просування юренду на більш високий рівень. Після повного оновлення модельної лінійки автомобілів за минулі 10 років, тепер PEUGEOT готовий змінити і свій логотип, який йде «в ногу» з інноваційними моделями бренду. 

На початку 2021 року для цього «зійшлися всі зірки»: запуск нової лінійки автомобілів на чолі з Новим PEUGEOT 308, перероблений веб-сайт, створення STELLANTIS — і, нарешті, новий лев-логотип!

Бренд PEUGEOT пережив усі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову — а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить у основі стратегії сталого розвитку на шляху до впевненого майбутнього. Все це є складовою частиною ДНК бренду PEUGEOT.

Цей логотип був розроблений з прицілом на довгі роки. Цим логотипом PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова ера для бренду. І тепер у бренду PEUEGOT є нове зобов’язання перед своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.

Новий логотип відкриває шлях до нової екосистеми бренду, яка не обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.

Нова ідентичність бренду PEUGEOT розкривається відразу двома шляхами:

По-перше, PEUGEOT — це значить «жити справжнім».

У світі, який постійно змінюється все швидше, час став одним із найбільш рідкісних і найцінніших активів. У цьому новому світі бренд PEUGEOT пропонує можливість по-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя — і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.

По-друге, PEUGEOT — це означає «отримати новий досвід і враження».

Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски… Всі ці точки дотику з брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.

Новий сайт

Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в канал продажів. Простий, інтуїтивно-зрозумілий, динамічний, дуже наочний — відтепер фрмовий сайт дарує новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити все те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і контракт, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля на новий (trade-in) і т.д.

Нова кампанія

Вперше за минулі 10 років бренд PEUGEOT запускає кампанію для підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»

Завдяки міжнародній рекламній кампанії бренд PEUGEOT привертає увагу як своїх клієнтів, так і нових людей, які раніше не були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу на нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей-«левів»: різний вік, різні культури, різні традиції — але неодмінне бажання до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше не шукають владу або гроші, але прагнуть до того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.

Леви нашого часу
Леви нашого часу

Новий мерч

Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT не обмежується лише дилерським центром або веб-сайтом, юренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари…

Головна ціль PEUGEOT — запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний бренд, який відповідає їх вимогам.


Читайте також: Знак recycling — незвичайна історія трьох стрілок.

Теги: автоайдентикабрендингдизайнлоготипи

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.