11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проєкти і розкажуть про те, як впроваджувати сміливі рішення у непрості часи.
Серед спікерів: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор з маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій «Нова пошта» Олена Плахова та ще 15+ топових експертів.
- Дізнатися більше про спікерів та зареєструватися можна за посиланням.
На X-Ray Marketing Conference ви дізнаєтеся:
- як побудувати ефективну комунікацію у нових реаліях, від віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев’янко;
- про рекламу, яка ефективно працює навіть у локдаун, від глави департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна;
- як створити соціальний проєкт з хорошим результатом для бізнесу, від директорки з корпоративних зв’язків «Київстар» Анни Захараш;
- про нові вектори розвитку медіасервісу, від директорки з маркетингу MEGOGO Лери Толочиної.
Місцем зустрічі та обміну досвідом представників креативної індустрії буде простір INVERIA flow space. Організатори, онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+, створили формат участі ONLINE FREE, коли всі охочі зможуть отримати досвід спікерів безкоштовно!
- Обрати формат і зареєструватися можна за посиланням.
Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards
Після закінчення конференції всі учасники офлайн-формату запрошуються на Церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards. Щорічно у межах цієї події нагороджують найкращих представників креативної індустрії, а обираєте їх ви! Голосування триває до 28 лютого включно. Підтримайте тих, хто здивував своїми рішеннями, ребрендингом, комунікацією у 2020 році.
- Віддати голос можна за цим посиланням.
Генеральний партнер X-Ray Marketing Conference — «Нова пошта».
Партнер — Glo.
Організатори:
Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших».
Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:
- Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
- PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
- Zavtra: конференція унікальних тінейджерів;
- HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
- She Congress: досвід ділових жінок;
- Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.
Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.
Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Соціальний проєкт року» премії X-RAY Marketing Awards.