Оце дійсно віддалена робота! В Канаді бренд пива Coors Light запропонував своїм фанатам можливість ненадовго втекти зі своїх непоказних домашніх офісів і провести трохи робочого часу в засніжених горах провінції Квебек. Цей найізольованіший офіс від Coors Light являє собою портативну кабіну зі скла та металу десь 2,5 на 2,5 метри. До неї підведено все, що людині треба для роботи: електрику, опалення та WiFi.
Це ж крутіше, ніж мальовничий пейзаж у Zoom, згодні?
На основі конкурсу, організованого агенцією Rethink, бренд Coors «укомплектує» цей кубик на вершині гори п’ятьма офісними працівниками, кожен з яких проведе там кілька годин. Нарешті вони зможуть спокійно почитати електронну пошту, зробити презентацію в PowerPoint і випити пива на робочому місці. (Ні, вбиральні там немає, але буквально за дверима розстилаються цілі гектари лісу.)
Кожен відрізок робочого часу триватиме чотири години, а в проміжку між ними офіс буде дезінфікуватися, як це передбачають протоколи COVID-19.
Омріяний спокій
Ця ідея спала на думку креативникам Rethink тоді, коли вони помітили, що впродовж усього минулого року в них не було ані хвилинки спокою, оскільки під час пандемії вони працювали вдома, однією рукою колисаючи немовлят.
Ксав’є Блейз, креативний директор Rethink, зазначив, що вони з дружиною не раз жартували, що їм просто життєво необхідна звукоізольована кабіна у дворі або Zoom-офіс у машині. Тож цією кампанією вони фактично реалізували власну мрію.
Де саме буде розташований такий найізольованіший офіс від Coors Light ще невідомо, але креативна команда планує обрати місце, оточене безкраїми засніженими просторами. Ще одне відео буде відзняте Rethink із залученням лідерів думок після того, як кампанія, власне, стартує.
«Ми не ставимо за мету змусити людей відчути себе ще більш ізольованими, ніж зараз, – пояснив Блейз. – Ми, скоріше, хочемо створити дещо видовищне. Щось, що заохотить людей вибиратися на природу і час від часу знаходити хоча б хвилинку, щоб розслабитися».
Він також пояснив, що Квебек – відносно невеликий франкомовний ринок всередині Канади. Відповідно, перед їх агенцією часто ставлять завдання адаптувати масштабнішу платформу бренда для місцевої аудиторії. В цьому разі, зважаючи на доволі обмежений бюджет таких кампаній, агенція часто вдається до активностей, а не власне реклами.
Схожа ідея, щоправда не з офісом, а з баром, була реалізована агенцією Rethink п’ять років тому для Old Style Pilsner. Та й агенція DDB теж під час карантину збудувала для новозеландської броварні крихітний паб на двох.