Щоб представити новий бренд собачого корму Wholesome Bowls, бренд CESAR спільно з агенцією BBDO New York запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.
Вже один той факт, що люди називають себе «собачими мамами», а собак – своїми «пухнастими діточками», вказує на те, що в наш час домашній улюбленець – це повноцінний член родини. Але так було не завжди. Колись собакам доводилося чекати цілу вічність, доки господарі знайдуть на них час, а їх улюблені палки постійно опинялися в печі.
Ще одна кампанія, створена в схожому ключі, рекламує ласощі Greenies для собак. Для неї агенція adam&eveDDB та режисер Тім МакНотон зняли коротке відео з дуже вдало досягнутим комедійним ефектом.
Цьому відеожарту передував інший, який можна побачити в першому різдвяному ролику бренда.
Собачу їжу іноді й людина може з’їсти, навіть не помітивши цього…