Що таке справжня якість: шеф-кухар зготував для людей страви з корму для собак

Сінгапурський бренд Furry’s Kitchen нещодавно вирішив довести, що він у своєму кормі для собак використовує лише на сто відсотків екологічно чисті та високоякісні продукти, придатні й для людського споживання. Для цього бренд залучив агенцію Ogilvy Singapore та популярного шеф-кухаря Джастіна Квека (Justin Quek), який зготував для дегустаторів обід на три переміни. Ряд найвідоміших сінгапурських лідерів думок в сфері кулінарії було запрошено, щоб ті, самі того не знаючи, оцінили страви з корму для собак.

Як і очікувалося, гості були вражені смаковою композицією, якістю та свіжістю інгредієнтів. Кожну страву було схвалено, і дехто з інфлюенсерів навіть спокусився на добавку. А одна гостя взагалі порівняла ці кулінарні шедеври Джастіна Квека з рецептами своєї бабусі.

Продукти для людей, страви для собак

Стівен Чуа (Stephen Chua), засновник Furry’s Kitchen, розповів: «Цей експеримент кидає виклик тій усталеній думці, що корм для собак смакує огидно і робиться з якихось складновпізнаваних інгредієнтів і консервантів, неїстівних для людей. Але ж ми любимо побалувати себе та своїх рідних смачним обідом з усього найкращого. І наші пухнасті друзі заслуговують на таке саме ставлення. Вони заслуговують насолоджуватися якістю та свіжістю того, чим їх годують».

А сам шеф-кухар прокоментував цю кампанію так: «Як і з будь-яким іншим соціальним експериментом нам довелося приховати деякі моменти, щоб пересвідчитися, що результати будуть неупередженими. Ми хотіли дізнатися, чи буде корм для собак, зробленій із продуктів, придатних для людей, смачним і поживним. Всі страви з корму для собак, які ми подали дегустаторам-інфлюенсерам, були попередньо перевірені на смак та якість особисто мною. І я запевняю вас, що я подаю своїм гостям лише ті страви, у яких я впевнений, і лише таку їжу, якість якої відповідає моїм стандартам».

Звісно, ця кампанія мала елемент несподіванки. Але все ж більшість лідерів думок, що взяли участь в експерименті, оцінили той факт, що по суті вони їли не собачий корм. Вони їли продукти для людей, але приготовані як для собак. І в процесі дізналися що всі інгредієнти, такі як телятина, лосось, коричневий рис, картопля та броколі, закупаються у ліцензованих постачальників. Тобто у тих самих постачальників, що забезпечують продуктами й місцеві сінгапурські ресторани. І якість продуктів, що йдуть в їжу для людей та собак, є однаково високою.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...