Багато хто в наш час вже й призабув, що таке «офісне життя». Навіть після року локдауну віддалена робота лишається частиною нашого повсякдення, і хтозна, чи стане колись все таким, яким воно було до пандемії. Цілком імовірно, що в майбутньому офіси суттєво відрізнятимуться від звичних нам, оскільки технології продовжують розвиватися а заходи безпеки стають частиною дизайну. З огляду на це, агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн офісу майбутнього.
Ось кілька варіантів того, що було б, якби дизайн офісів створювали діти:
Восьмирічна Ліббі вважає, що в офісі має бути 3D-принтер, ультрафіолетова лампа (щоб вироблявся вітамін D), гамаки (щоб співробітники могли заночувати в офісі) та вбудовані у столи електроплити (щоб працювати можна було у будь-які години). Їй також належить ідея танцмайданчику, який вмикається після завершення робочого часу. Найцікавішою частиною офісу вона вважає 3D-принтер, оскільки надрукувати на ньому можна що завгодно (навіть скрипку!).
Матільда (5 років) запропонувала зімітувати в офісі пляж, де працівники перед робочою нарадою зможуть заспокоїти нерви морозивом або смузі.
В центрі дизайну, створеного Сашею (9 років), є гірка замість сходів. Вона яскрава, кручена і дозволяє швидко дістатися свого робочого місця.
А десятирічний Тед вирішив, що офісу майбутнього необхідна футуристична зала, де неможливо знудьгуватися. Там мають бути антигравітаційні столи, стільці та полиці, а також книжки на електронному папері та роботи помічники, які прибиратимуть офіс і з якими за бажання можна поспілкуватися.
Як заманити до офісу
Марк Діпроуз, віцепрезидент з господарських питань Jellyfish, стверджує, що у майбутньому офіси повинні стати не просто місцем для роботи, а простором, де люди зможуть творити, та розважатися.
«Нам потрібно, щоб співробітники хотіли прийти до офісу. Тому ми повинні запропонувати їм дещо цікавіше, ніж просто столи та конференц-зали», – пояснює він.
Загалом, дизайн офісів майбутнього, який створювали діти, його приємно вразив, хоча всі ці пропозиції й викликають сумніви, щодо того, чи зможе хтось працювати в умовах, коли навколо так багато речей, які відволікають на себе увагу.
Ще однією цілком реальною ідеєю дорослих серйозних людей з сінгапурського відділення агенції BBH стала віртуальна овечка.
А ось такі офіси могли б бути у відомих кінорежисерів, якби ті створювали для них дизайн у дусі своїх фільмів.