До Дня всіх закоханих мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила під закладами мереж-конкурентів білборди з зізнанням у коханні. Об’єктами нестримного кохання «Сільпо» стали мережі АТБ, Novus, «Велика Кишеня» та Metro.
«Іноді любов зустрічається у зовсім несподіваних місцях. Ми зізнаємося у своїх почуттях “АТБ”, “Біллі” та “Еко-маркету”. А ще — любим “Форі”, “Фоззі” і “Великій кишені”, чудовим “Варусу”, “Новусу”, “Трашу”, “Ашану”, “Гудвайну”, “Метро” та іншим мережам по всій Україні. Ви всі надихаєте, зачаровуєте і закохуєте в себе. Кожен із вас заслуговує на щиру, безмежну й віддану любов. Знайте — «Сільпо» loves You!», — пише мережа супермаркетів «Сільпо» у пості на своїй Facebook-сторінці.
Чи буде це кохання взаємним? Відповіді поки нема….
Читайте також: Машинний креатив та валентинки — наочний доказ того, що штучний інтелект не розуміє романтики.