Самотність була для літніх людей великою проблемою ще до COVID-19. Чимало рекламних кампаній ставили собі за мету боротьбу із нею, але сама проблема й досі лишається, і пандемія цю ситуацію аж ніяк не покращила. Тому тепер своє рішення запропонувала одна з тих індустрій, від яких такого взагалі не очікуєш – компанія Xbox та агенція McCann London вирішили, що геймінг цілком може стати тією річчю, що наводить мости між різними поколіннями.
Платформа цієї кампанії називається Beyond Generations. Ідея її полягає в тому, щоб віднайти втрачений контакт між онуками та їх бабусями й дідусями, показавши літнім людям соціальний потенціал сучасних ігор. А молодь, в свою чергу, отримає за відеогрою можливість поспілкуватися зі своїми старшими родичами.
Два успішних приклади такого підходу можна побачити в промороликах до кампанії, опублікованих на каналах Xbox в YouTube та Twitter. Кожна з цих історій показує реальну родину. Наприклад, дідусь Говард та його онук Діллон колись були дуже близькі, але з часом поступово віддалилися. А Джейсон та його двоюрідна бабуся Мері досі особливо не спілкувалися, оскільки живуть дуже далеко одне від одного. Але, як показують ці мініфільми, спільне заняття, яким стали ігри на кшталт Minecraft та Forza, стало хорошою нагодою поговорити та краще пізнати одне одного.
Перепакування
Частиною кампанії, в якій Xbox наводить мости між поколіннями, стала ініціатива ReBoxing. Усвідомлюючи, що більшість літніх людей ігрової консолі не має, компанія заохотила молодь спакувати свої старі консолі та подарувати їх літнім родичам. Для цього на вебсайті кампанії можна скачати спеціальний ReBoxing Kit. До нього входить набір листівок, перелік всього, що має бути в коробці, та ярлики до кожного предмету, з якими літнім людям простіше буде розібратися, що є чим та як все це зібрати.
Компанія Xbox також розпочала співпрацю з рядом благодійних організацій з усього світу, які допомагають літнім людям.
«Ця ініціатива є дуже важливою для нас, оскільки вона показує, що відеоігри дійсно здатні змінити життя людини на краще, – зазначив Санджив Містрі, старший креативний директор McCann London. – А чим більше людей візьмуть участь у кампанії, перепакувавши свої старі консолі і подарувавши їх своїм дідусям та бабусям, тим більше стін самотності буде зруйновано».
Компанія Xbox сподівається, що ця ініціатива дозволить зблизити родини і демократизувати геймінг для всіх вікових категорій.