• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Подаруй бабусі консоль, або Як Xbox наводить мости між поколіннями

10 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Самотність була для літніх людей великою проблемою ще до COVID-19. Чимало рекламних кампаній ставили собі за мету боротьбу із нею, але сама проблема й досі лишається, і пандемія цю ситуацію аж ніяк не покращила. Тому тепер своє рішення запропонувала одна з тих індустрій, від яких такого взагалі не очікуєш – компанія Xbox та агенція McCann London вирішили, що геймінг цілком може стати тією річчю, що наводить мости між різними поколіннями.

Платформа цієї кампанії називається Beyond Generations. Ідея її полягає в тому, щоб віднайти втрачений контакт між онуками та їх бабусями й дідусями, показавши літнім людям соціальний потенціал сучасних ігор. А молодь, в свою чергу, отримає за відеогрою можливість поспілкуватися зі своїми старшими родичами.

Два успішних приклади такого підходу можна побачити в промороликах до кампанії, опублікованих на каналах Xbox в YouTube та Twitter. Кожна з цих історій показує реальну родину. Наприклад, дідусь Говард та його онук Діллон колись були дуже близькі, але з часом поступово віддалилися. А Джейсон та його двоюрідна бабуся Мері досі особливо не спілкувалися, оскільки живуть дуже далеко одне від одного. Але, як показують ці мініфільми, спільне заняття, яким стали ігри на кшталт Minecraft та Forza, стало хорошою нагодою поговорити та краще пізнати одне одного.

Перепакування

Частиною кампанії, в якій Xbox наводить мости між поколіннями, стала ініціатива ReBoxing. Усвідомлюючи, що більшість літніх людей ігрової консолі не має, компанія заохотила молодь спакувати свої старі консолі та подарувати їх літнім родичам. Для цього на вебсайті кампанії можна скачати спеціальний ReBoxing Kit. До нього входить набір листівок, перелік всього, що має бути в коробці, та ярлики до кожного предмету, з якими літнім людям простіше буде розібратися, що є чим та як все це зібрати.

Компанія Xbox також розпочала співпрацю з рядом благодійних організацій з усього світу, які допомагають літнім людям.

«Ця ініціатива є дуже важливою для нас, оскільки вона показує, що відеоігри дійсно здатні змінити життя людини на краще, – зазначив Санджив Містрі, старший креативний директор McCann London. – А чим більше людей візьмуть участь у кампанії, перепакувавши свої старі консолі і подарувавши їх своїм дідусям та бабусям, тим більше стін самотності буде зруйновано».

Компанія Xbox сподівається, що ця ініціатива дозволить зблизити родини і демократизувати геймінг для всіх вікових категорій.

Джерело 1, 2

Теги: гаджетиігрипсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Мистецька виставка Dreamachine призначена для перегляду із заплющеними очима

Похорон і весілля для двох привидів у новому фільмі Shot on iPhone

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.