Першу версію Facebook Марк Цукерберг запустив 4 лютого 2004 року, тобто рівно 17 років тому. Більшість нинішніх випускників шкіл ніколи не знали світ, у якому немає Фейсбуку. За 17 років ця соцмережа стала для багатьох головним джерелом новин та основним засобом зв’язку з друзями, родиною та компаніями, як показує наведена нижче статистика Facebook для маркетологів, що містить дані станом на початок 2021 року. Все це доводить, що без такої величезної платформи у жодній сфері маркетингу не обійтися.
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
1. Facebook має 2,74 мільярди користувачів, які послуговуються нею щомісяця.
Якщо порівняти з даними за вересень 2019 року, це – приріст у 12%. Вже один цей параметр демонструє, як важливо враховувати Facebook у своїй маркетинговій стратегії. Іншої платформи, яка охоплювала б стільки людей, просто не існує.
2. Facebook охоплює 59% населення світу, яке взагалі користується соцмережами.
Це – єдина соціальна платформа, яка охоплює більше половини користувачів соціальних медіа.
3. Facebook – третій за відвідуваністю вебсайт у світі.
Його випереджають лише Google та YouTube. Якщо людина виходить онлайн, частину свого часу вона напевно проводить у Facebook.
4. Застосунок Facebook – другий за кількістю завантажень.
А застосунок Facebook Messenger посідає сьоме місце. Серед застосунків лише TikTok випереджає Facebook за кількістю завантажень.
КОРИСТУВАЧІ
5. 57% аудиторії Facebook – чоловіки.
А 43%, відповідно – жінки. (Facebook визнає лише два гендери у своїх звітах.) А от в Instagram чоловіків та жінок практично порівну.
6. 32,4% аудиторії Facebook – демографічна група у віці від 25 до 34 років.
Другий за розміром віковий сегмент у Facebook (23,5%) становлять 18-24-річні. Тих, кому є 65 чи більше років, лише 4,7% серед користувачів цієї соцмережі, і ще 5,8% припадає на користувачів, яким 17 чи менше.
7. Лише 8,9% аудиторії Facebook проживає в США.
Так, 63% жителів США, яким виповнилося більше 12 років, зареєстровані у Facebook, а це – 190 мільйонів людей. Але порівняйте це з 310 мільйонами користувачів з Індії. Тобто переважна більшість аудиторії Facebook – не з США.
8. Найбільший приріст серед користувачів Facebook спостерігаємо на Близькому Сході та в Африці (13,6%).
На другому місці – Азія (10,7%). В Європі та Північній Америці цей приріст у 2020 році становив 8,7%. Але це якщо дивитися загалом. Насправді ж Facebook втрачає користувачів у Німеччині, Швейцарії, Японії та Південній Кореї.
ВИКОРИСТАННЯ
9. Користувачі Facebook щодня проводять десь 34 хвилини на цій платформі.
Компанія eMarketer прогнозувала зменшення часу, проведеного у Facebook в 2020 році, але пандемія докорінно змінила ситуацію. Що ж вони роблять впродовж цих 34 хвилин? А ось що, як показує статистика Facebook станом на початок 2021 року.
10. 79,9% користувачів Facebook заходить на цю платформу виключно з мобільних пристроїв.
Тобто зі стаціонарного комп’ютера вони у Facebook не заходять ніколи.
11. А серед тих, хто заходить у Facebook з мобільного пристрою, 80,5% послуговуються застосунком для системи Android.
Лише 14,3% використовують застосунок iOS. Це, найімовірніше, пояснюється тим, що жителі США становлять дуже малу частину від усіх користувачів Facebook.
12. 36% людей використовують Facebook як джерело новин.
Жодна інша соцмережа не може похвалитися такими цифрами. Відтак маркетологам варто звернути увагу на цю платформу, коли вони планують оголошення про новий продукт, кампанію, колаборацію тощо.
13. Серед тих, хто шукає на Facebook музику, 45% становлять люди від 35 до 54 років.
Це – єдина вікова категорія, яка серед джерел, з яких вони знайомляться з новою музикою, в першій трійці називає Facebook. Тож музиканти, чия аудиторія – покоління Х, можуть знаходити собі нових фанатів саме там.
14. 500 мільйонів людей щодня переглядають Facebook Stories.
Стратегічна перевага «сторіз» полягає в тому, що вони з’являються у верхній частині екрану. Для маркетологів, яким не щастить з алгоритмом Facebook, це – простий спосіб гарантувати, що їх контент буде побачено.
15. 1,3 мільярдів людей послуговуються Facebook Messenger.
Це – 23% населення світу старше 13 років. Messenger люди використовують також для спілкування з брендами. Щомісяця люди та компанії обмінюються 10 мільярдами повідомлень у цьому застосунку.
16. 1,8 мільярдів людей використовують Facebook Groups.
17. Facebook Dating згенерував понад 1,5 мільярди запрошень до знайомства.
Цей сервіс знайомств було запущено в 2019 році. Нещодавно він почав охоплювати ще й Європу.
18. Користувач Facebook за місяць в середньому лайкає 12 дописів.
Тобто по одному через день. А за місяць середньостатистичний користувач залишає п’ять коментарів і поширює один допис.
19. 96,3% користувачів Facebook зареєстровані у щонайменше ще одній соцмережі.
З них 90% використовує YouTube, 73% – Instagram і 52% – Twitter.
РЕКЛАМА
20. Рекламна аудиторія у Facebook становить 2,14 мільярдів людей.
Якщо порівняти з третім кварталом 2020 року, ця цифра виросла на 2,2% (тобто на 45 мільйонів користувачів).
21. 47% доходу Facebook від реклами надходить із США та Канади.
22. Пересічний користувач Facebook за місяць клацає на 12 рекламних оголошень.
Тобто раз на 2,5 дні. Начебто небагато, але пам’ятаймо, що не кожна реклама вимагає «кліку», щоб бути ефективною. Найважливіше тут те, що цей параметр показує, що користувачі продовжують взаємодіяти з рекламою у Facebook, а не просто ігнорують її. Жінки клацають на рекламу частіше (15 разів на місяць), ніж чоловіки (10 разів на місяць).
23. На Філіппінах та в Лівії реклама у Facebook здатна досягти 100% населення у віці старше 13 років.
Так, усіх! Статистика Facebook показує, що станом на початок 2021 року серед жителів Мальти, Самоа й Аруби таке охоплення рекламою становить 98%, а для населення Монголії, Еквадору та Перу – 97%.
ПУБЛІКАЦІЇ
24. В середньому сторінка у Facebook поширює 1,55 дописів за день.
З цих дописів 55,6% – фото, 22,2% – відео, 18,5% – посилання на інші сторінки і лише 3,6% припадає на оновлення статусу.
25. Коефіцієнт залучення (engagement rate) для дописів у Facebook становить 0,18%.
26. Але для сторінок, у яких менше 10 000 постійних читачів, він дорівнює 0,52%.
Тобто є суттєво вищим. Це явище спостерігається через те, що коефіцієнт залучення є обернено пропорційним до кількості читачів. Сторінки, на які підписалося понад 100 000 людей, мають коефіцієнт залучення 0,1%.