20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу:

Тенденції

1. Facebook Live знову популярні (Використання Facebook Live збільшилось на 26,8% у ІІ кварталі 2020 р. у порівнянні з попереднім роком, і у 2021 році це зростання продовжиться).

2. Екосистема AR у Facebook (Більше 400 000 творців із 190 країн використали Facebook Spark AR Studio для публікації понад 1,2 млн AR-ефектів).

3. Зростання відеомаркетингу у Facebook (Загальний відсоток відеоконтенту Facebook у ІІІ кварталі 2020 року зріс на 2,6% порівняно з 2019 роком).

4. Приватні спільноти за інтересами гратимуть щодалі помітнішу роль (Популярність груп у мережі зростатиме в 2021 році. Вже зараз існує понад 10 млн груп, якими користуються понад 1,4 млн людей у всьому світі).

5. Новий тренд включатиме досвід онлайн-покупок (Усе більше споживачів у 2021 році будуть робити покупки у Facebook після запуску Facebook Shops і буму електронної комерції).

6. Рекламний формат у стрічці новин Facebook займатиме лідерські позиції (У ІІІ кварталі 2020 року стрічка новин отримала 58,2% відносних витрат на рекламу та мала 1,82% кліків, що перевищувало показники відеоконтенту та потокових відео).

7. Потенціал чат-ботів (40 млн підприємств використовують месенджер для спілкування зі споживачами, очікується, що це продовжиться у 2021 році).

8. Більша підтримка для малого бізнесу (Ми зможемо спостерігати більшу підтримку для малого  бізнесу від Facebook у 2021 році на додаток до видачі грантів на суму 100 млн доларів, яка розпочалась цього року).

9. Зростання користувацького контенту (Перегляди у Facebook цього року зросли більш ніж удвічі, з 223 млрд переглядів у січні 2020 року до 495 млрд у серпні 2020).

10. Використання хештегів для збільшення охоплень (Постійні зусилля, спрямовані на використання хештегів, призведуть до збільшення їх попиту в 2021 році).


Короткий зміст інфографіки в Instagram:

  1. Stories в Instagram залишаться впливовим компонентом маркетингу.
  2. Зросте використання Reels в Instagram (Reels, які стали загальнодоступними в серпні 2020, найближчим часом почнуть набирати популярність і можуть стати прямим конкурентом TikTok в 2021 році).
  3. Прямі ефіри (На піку пандемії використання Instagram Live зросло на 70% і буде продовжувати користуватись популярністю в 2021 році).
  4. Покупки в Instagram стають трендом (70% покупців використовують Instagram для пошуку продуктів, і 130 млн користувачів щомісяця натискають на пости про покупки, щоб дізнатися більше).
  5. Вкладка “Огляд” у Instagram (Більше половини всіх облікових записів використовують цю функцію принаймні один раз на місяць).
  6. TikTok, Twitter та Gif Content в Instagram (Контенту з інших соціальних мереж, таких як TikTok i Twitter, буде розміщуватись більше).
  7. Використання фірмових AR-фільтрів (Фільтрами в Instagram користуються 1 млрд людей з тих пір, коли вони стали широко розповсюдженими. Їхня популярність зростатиме і надалі).
  8. Карусельні публікації продовжуватимуть тенденцію в Instagram (Майже кожен п’ятий пост сьогодні опублікований у вигляді каруселі).
  9. Cоціальна функція мережі (Instagram оголосив про особливості збору коштів для користувачів на особисті цілі або зробити свій внесок на користь інших).
  10.  IGTV займає центральні позиції (Instagram дозволяє користувачам заробляти гроші з IGTV за допомогою реклами).

Джерело

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Читайте також: Чотири аудіотренди на 2021 рік: як звучатимуть бренди наступного року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...