• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Боротьба проти раку (і боротьба за увагу людей) благодійної організації CoppaFeel

4 Лютого, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійна організація CoppaFeel ось уже 11 років проводить інформаційні кампанії про захворювання на рак грудей. В своєму підході до маркетингу вона часто вдавалася до прямо-таки авангардистської тактики.

Засновниця організації Крістін Халленга вирішила створити свою благодійну організацію у лютому 2009 року, коли у неї у самої було діагностовано це захворювання. А офіційно організацію CoppaFeel було зареєстровано 28 жовтня 2009 року, в той самий день, коли її засновниця пройшла мастектомію.

Сьогодні, у Всесвітній день боротьби проти раку (відзначається з 2000 року з ініціативи Union for International Cancer Control), пропонуємо вашій увазі короткий огляд того, як ця благодійна організація та її соціальні кампанії еволюціонували впродовж минулого десятиліття.

Інформація та цензура

Очевидно, що боротьба проти раку грудей не можлива без, власне, їх зображення, тому організація CoppaFeel майстерно застосувала заради своєї справи все, що хоч якось може бути візуально схожим на груди. Навіть відому британську скульптуру Ангел Півночі.

В 2014 році під час кампанії What Normal Feels на білбордах вперше з’явилося неприховане зображення жіночих грудей. Звісно, цензурі це не сподобалося.

За словами Халленги: «Доки існує заборона, ми нічого з цим зробити не можемо. Але ми принципово будемо розміщувати таку рекламу, щоб, коли нас змусять її прибрати, люди бачили цензуру в дії».

Аналогічне зіткнення з цензурою можна було бачити і в 2017 році, в ході кампанії Trust your Touch. Щоб нагадати людям про важливість регулярного самообстеження, ця кампанія задіяла численні зображення об’єктів, що нагадують своїм виглядом груди. Вперше у Великобританії вона показала неприховане зображення жіночих грудей вдень по телебаченню.

Але в соцмережах ситуація з цензурою була набагато суворішою.

«Це просто дратує, – зазначає Халленга. – Нам доводиться обирати хитрі ракурси, щоб сховати сосок, але не самі груди. Оце й все, що нам лишається».

Інклюзивність

В 2019 році, коли організації виповнилося 10 років, боротьба проти раку продовжилася кампанією Grab life by the boobs, у якій CoppaFeel звернула увагу на проблему інклюзивності.

Кампанія була запущена після того, як дослідження показали, що люди, які належать до етнічних меншин, не проходять скринінг так регулярно, як це робить біле населення Великобританії. Відповідно, у відео Grab life by the boobs можна побачити і етнічні меншини, і чоловіків, і представників трансгендерної спільноти.

Розпочинається це відео монтажем зі сцен з численними речами, які всім ускладнюють життя: від затісного одягу до вередливих дітей.

Онлайн та офлайн

Взаємодія CoppaFeel з молоддю відбувається переважно у соцмережах, проте ця благодійна організація надає великого значення старому-доброму живому спілкуванню.

Боротьба проти раку для CoppaFeel розпочалася із просвітницьких турів по різноманітним фестивалям, і в цьому форматі вона й продовжувалася донедавна. Так званий «boob bus» отаборювався поруч із відвідувачами, а співробітники пропонували наліпити блискіток на обличчя всім бажаючим і в процесі роз’яснювали, як правильно проводити самообстеження на предмет раку грудей.

У такий спосіб розповсюджувалася життєво важлива інформація, а люди отримували можливість задати свої питання не страшному лікареві, а таким само простим смертним, як вони самі. Плюс, хто ж не любить блискітки!

Як би не виросла за цей час роль діджитал-технологій, CoppaFeel планує завжди знаходити можливості для спілкування обличчям до обличчя.

З іншого боку, існують численні застосунки, які нагадують про самообстеження та пояснюють, як його робити. Втім, як організація CoppaFeel не могла не помітити, текстові повідомлення також лишаються доволі популярним сервісом.

Крістін Халленга пояснює: «Ми спробували використовувати мобільний застосунок. Але, як виявилося, люди швидко втрачають інтерес до таких речей, якщо ви не можете запропонувати їм щось цікаве на кожен день – фотофільтр абощо. Натомість текстове повідомлення приходить адресатові і залишається у вхідних. А оскільки люди останнім часом не так часто послуговуються цим способом комунікації – є більше шансів, що вас помітять. Досі ніхто ще не відписувався він наших нагадувань».

Саме на текстову комунікацію і розрахований не так давно випущений Boob Bot. Цей асистент для месенджерів покроково роз’яснює, як вчасно виявити симптоми раку грудей.

Ця кампанія, зокрема, обігрує тактильність смартфонів, пояснюючи, як виявляти небезпечні новоутвори в грудях на прикладі натискань, свайпів, скролів тощо. Щоб прорекламувати свій Boob Bot, організація CoppaFeel використала формат опитувань в Instagram Stories. Така інтерактивна реклама успішно імітувала спілкування з ботом і виявилася доволі цікавою для користувачів.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5

Теги: здоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.