• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

QR-код на порнуху ведет

22 Червня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
QR-код на порнуху ведет
Share on FacebookShare on Twitter

Первым досадную оплошность заметил покупатель из Германии Даниэль Корелл, который немедленно известил об этом компанию.

Руководство Heinz подчеркнуло, что код был устаревший, но пообещало принять меры, чтобы подобные оплошности впредь не повторялись.

QR-код сканируется с помощью камеры смартфона. Как правило, в нем зашифрована гиперссылка (нередко сокращенная).

В данном случае ссылка изначально вела на рекламный сайт, где покупателям соуса предлагалось принять участие в создании собственной этикетки для кетчупа. Однако, когда кампания закончилась, регистрацию сайта продлевать не стали, и вместо этого по этому адресу расположилось нечто поострее.

«Я отсканировал этот код во время обеда и был очень удивлен тем, куда попал, — сообщил в интервью Би-би-си Корелл. — Мне это показалось забавным, и я решил поделиться открытием на странице Heinz в «Фейсбуке».

Корелл сопроводил свой пост замечанием «у вас не детский кетчуп».

В компании признали, что код уже устарел и за новый адрес они не отвечают, но в качестве благодарности за бдительность бесплатно выслали Кореллу новую бутылку соуса.

«Германское отделение Heinz приносит извинения за то, что устаревший QR-код вместо вебсайта 2014 года по созданию этикетки для кетчупа вел на порносайт, – заявил представитель компании. – Разумеется, это не входило в наши намерения, и мы предпринимаем шаги к тому, чтобы избежать повторения подобного в будущем».

«QR-коды могут привести вас куда угодно, — поясняет специалист в области интернет-безопасности Грэм Клули. — Беда в том, что люди совершенно не имеют понятия, куда они попадут, потому что в отличие от интернет-адреса сам код не содержит никаких намеков».

«Похоже, что в компании Heinz не обновили регистрацию доменного имени, и им завладел порносайт, — полагает эксперт. — Может быть в будущем они догадаются переадресовывать своих клиентов через heinz.com вместо того, чтобы прямиком отправлять их по адресу той или иной рекламной кампании».

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Best Marketing Teams 2025: розпочато дослідження кращих маркетингових команд України

8 Вересня, 2025
Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.