• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

25 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Не знаєте, як переконати своїх дітей їсти овочі? Спробуйте подати корисну їжу на тарілці Helping Plate. Ця гнута тарілка, яка заохочує дітей їсти овочі, була розроблена зусиллями європейської продовольчої компанії HAK, агенції DDB Unlimited та дослідниками з Вагенінгенського університету, що в Нідерландах. Застосовує вона для цього поведінкові науки та елегантний дизайн. Розрахована така тарілка на дітей від чотирьох до восьми років.

«Ми усвідомили, що варіант «просто поговорити» з дітьми не спрацює, – пояснив Люк Сімонс, арт-директор агенції. – Надзвичайна важливість вміння правильно подати їжу змусила нас замислитися: чи могли б ми у такий спосіб переконати людей обирати здорове харчування навіть у себе вдома? Тарілка – звичайна побутова річ, але в мистецтві подавати їжу вона є найважливішим фактором».

З огляду на це, креативна команда об’єднала кілька доведених наукових принципів та втілила їх у звичайному об’єкті для повсякденного вжитку. Створивши новий різновид тарілки, креативникам вдалося підсвідомо вплинути на те, як люди їдять.

Психологія та дизайн

Ця елегантна біла керамічна посудина аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. Оскільки діти наслідують своїх батьків, «доросла» тарілка спонукатиме їх їсти «як дорослі», які зазвичай споживають більше овочів, ніж діти.

Інші підсвідомі прийоми, які гнута тарілка Helping Plate застосовує, щоб переконати дітей їсти овочі, включають в себе:

  • доволі велику площу, на якій порція овочів здається меншою;
  • ямку, куди можна «сховати» більше броколі, гороху тощо;
  • блискучу глазур навколо цієї ямки, щоб овочі здавалися привабливішими.

HAK також радить ставити тарілку так, щоб овочі були ближче до дитини, адже це людська природа – першим брати той шматок, що «дивиться» на нас.

Спочатку креативна команда DDB випробувала тарілки Helping Plate на власних дітях. Доволі успішно, як виявилося.

А Ніколь Фрейд, директорка з питань маркетингових інновацій HAK, зазначила, що батьки тепер теж знатимуть, скільки овочів треба дати дитині, щоб та щодня з’їдала необхідні 100–150 грам.

Дехто, звісно, скаже, що гнута тарілка хитрістю заохочує дітей їсти овочі, але креативна команда не бачить у цьому чогось поганого. Зрештою, дітей десятиліттями всіма правдами та неправдами переконували їсти нездорову їжу. А тепер ця хитрість застосовується заради їхнього ж добра.

Тарілки Helping Plate були спроєктовані Waarmakers Studio. Перша партія на 1000 тарілок вже розійшлася.

Джерело

Теги: дизайннаукапсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.