• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

20 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»
Share on FacebookShare on Twitter

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть коли дуже хочеться. 

«Дія.Бізнес». Не плутати з «Дією»

«Дія.Бізнес» — це платформа, на якій Міністерство цифрової трансформації зібрало інформацію та сервіси, корисні для українських підприємців. Тут можна отримати консультації фахівців й успішних бізнесменів і навіть пройти навчання в безкоштовній бізнес-школі. Втім є одна проблема: про неї мало хто чув. А ті, хто чув, плутали портал із мобільним додатком «Дія». 

Команда Мінцифри поставила перед агентством PLEON Talan завдання не лише залучити нових користувачів, але й комунікаційно виділити портал «Дія.Бізнес». Крім того, ідея мала бути придатною для комунікації різних послуг і меседжів. 

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Краще б… 

Реклама державних органів влади довгий час залишалася найбільш консервативною. Але Міністерство цифрової трансформації прагнуло комунікувати по-іншому й було готове до «нестандарту». 

PLEON Talan запропонувало рішення. Найсміливіше, що можна вигадати, — це нічого не вигадувати. І не обходити неприємні теми, а привернути до них увагу. Визнати, що державні ініціативи, а тим більше комунікація, вселяють українцям скептицизм. 

Найяскравішим проявом скепсису є мовний зворот «Краще б…». На кожну хорошу ініціативу знайдеться своє «Краще б…» і те, що потрібно українцям значно більше. Реакцією на нову дорогу буде «Краще б відремонтували стару біля мого дому». На державні послуги у смартфоні — «Краще б скасували обідню перерву в податковій». А часом виходить «Краще б зробили те, що вже існує». 

Зовнішня реклама та ролики

Слоган рекламної кампанії: «Краще б — у “Дія.Бізнес”». Ключові зображення та ролики обігрують ситуації, у яких кожен може впізнати себе. «Краще б зробили консультації з бізнесу онлайн», — каже Настя, хоча консультації вже є в «Дія.Бізнес». Фактично герої шкодять самі собі, адже пропускають інформацію, що може їм допомоги.

Краще б онлайн-консультації

Рекламні сюжети прогнозують реакцію глядача. У телевізійних роликах герої перемикають канал, а у відео для соцмереж пропускають рекламу з коментарем «Краще б…» і проханням про саме ту послугу, яка рекламується. 

Краще б веб-портал

Фактично одна фраза «Краще б…» об’єднала всю комунікацію «Дія.Бізнес» і стала її впізнаваним елементом. Злісні коментарі почали виглядати як імітація поведінки головних героїв, і хейтерство набуло комічного характеру. 

Краще б бізнес-школа

Андрій Клименко, креатор PLEON Talan: «Реклама державних органів влади завжди щось дуже серйозне й повчальне. У кращому разі – маніфест, у гіршому – інфографіка. На щастя, команда Мінцифри прагнула позбутися шаблонів. Разом із нею ми перестали переконувати, що держава має людське обличчя, а відразу комунікували по-людськи. Кампанія стала дружнім “Краще б…” від держави: 

– Краще б ви зробили реєстрацію ФОП в онлайні. 

– Краще б ви дослухали рекламу та дізналися, що така послуга вже існує».


Читайте також: Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах.

Теги: бізнесвідеокомунікаціїкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.