Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім».
Головне завдання цього соціального проєкту — не вчити і не читати моралі, як нудний викладач, а легко й у веселій формі нагадати великій аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне і вже немодне.
У рамках проєкту відома реп-виконавиця Аліна Паш знялася в ролику, в якому обіграна гостра проблематика продажу алкоголю неповнолітнім.
Кліп-кампанія «Скажи «НІ» присвячена до Всесвітнього дня відповідального споживання пива. Кампанія адресована саме тим дорослим, котрі реально впливають на можливість розпиття алкоголю неповнолітніми
«Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» — ці питання-пастки щодня спокушають сотні підлітків.
Креативна агенція MAKE SENSE спільно з корпораціями AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine відповідають: бро, прислухайся до Аліни Паш та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ».
Цього вересня усвідомленність виглядає суперстильно й зухвало, як ніколи доти.
А креативники із агенції ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.