adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну серію Clean Classics, що включає класичні моделі кросівок, створені з перероблених матеріалів. Головне місце в колекції займає Primegreen — серія високотехнологічних матеріалів, які на 50% складаються з перероблених волокон.
Колекція Clean Classics і використані матеріали Primegreen кидають виклик усталеним традиціям у виробництві речей. Завдяки впровадженню нової техніки викрійки матеріалів колекція Clean Classics не тільки мінімізує зайві відходи, а й відрізняється винятковими деталями та ефектними вставками:
- Лаконічний білий верх нових кросівок виконаний з переробленого поліестеру (70% перероблених матеріалів) і доповнений яскравими акцентами у вигляді різнокольорових шнурків з переробленого паперу і написів.
- Підошва виготовлена з відновлюваної і регенерованої гуми, екологічного поєднання 90% натурального каучуку і 10% переробленого каучуку, створюючи ефект бріколаж з кольорових вставок, що розташувалися по всій поверхні.
- Устілки виготовлені з натуральної пробки, поновлюваного матеріалу, придатного для вторинної переробки.
- Матеріал BLOOM Foam виготовляється з використанням технології збору водоростей, що підтримує чистоту озер і води.
В результаті був створений екологічний силует, в якому використання первинних матеріалів скорочено до мінімуму. Це дозволяє при виробництві знизити вплив на навколишнє середовище. У колекцію Clean Classics увійшли такі знакові силуети як Superstar, Stan Smith, SC Premiere і Superstar Bold, які були оновлені в 2020 році.
У дизайні і стилістичному почерку колекції підкреслюється ідея, що ці кросівки, як самостійна одиниця, не врятують нашу планету. Clean Classics в точності уособлює бажання бренду удосконалювати свої інновації в галузі сталого розвитку. Всі моделі з нової колекції прикрашені фірмовим логотипом Clean Classics, що відсилає до ініціативи бренду.
В упаковці Clean Classics використовуються залишки матеріалів від коробок, які не були використані через різні дефекти. Кожна коробка відрізняється ексклюзивним принтом, сформованим завдяки комбінації різних елементів.
Колекція доступна у всіх магазинах adidas Originals.
Сторінка adidas в соціальних мережах.
Під час карантину adidas запустив челендж під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.