ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників — Сергієм Майдуковим.
У кожній із семи вітрин можна з легкістю розпізнати авторський стиль і почерк художника – графіка з елементами кубізму. За свою стрімку кар’єру Сергій Майдуков встиг попрацювати з такими авторитетними виданнями, як: The Guardian, The New Yorker, The Washington Post, The Architectural Review, Financial Times Weekend та багатьма іншими. У своїх роботах Сергій Майдуков часто надихається Києвом, його архітектурою, а також активно зображує важливі соціальні теми, залишаючись при цьому винахідливим і коректним. ЦУМ, як архітектурний об’єкт з 80-річною історією, є невід’ємною частиною життя сучасного Києва. Тому, починаючи новий арт сезон, для креативної команди було особливо важливо запросити до співпраці художника, який розділяє любов до рідного міста.
«Наша співпраця з ЦУМ відбулась у два етапи. Кожний з них втілювався за найкращими, в моєму розумінні, прикладами креативної колаборації. Команда ЦУМ довіряє художнику в поглядах, підхоплює ідеї, вдосконалює їх та реалізує. Таким чином роботи додатково наповнюються високою технічною якістю, набувають нових властивостей. Я щиро вдячний ЦУМ, Марусі, Максиму, Вірі та Христині за ефективну, легку, синергічну спільну роботу та за відчуття завершеності. Креативна команда ЦУМ – профі!» – коментує Сергій Майдуков.
За допомогою текстильних панно, абстрактних форм, додаткового об’єму і фактур, обраної палітри глибоких і насичених відтінків, креативна команда ЦУМ трансформувала малюнки Сергія Майдукова в арт-інсталяції. Ескізи художника плавно перетікають від вітрини до вітрини, створюючи єдину картину. В оформленні використовувалися текстиль, метал, прозорі плівки і фарби. Текстиль був обраний в якості основного матеріалу, оскільки його фактура багато в чому відповідає ретро-стилістиці ілюстрацій.
Додатковим посиленням арт сезону в цьому році є серія авторських малюнків Сергія Майдукова, які прикрасили нові пакети універмагу. В основі трьох ескізів – обрис впізнаваного фасаду, зображення квітки і абстрактний образ дівчини. Тепер кожен бажаючий, здійснивши покупку в ЦУМ, зможе стати причетним до сучасного мистецтва і забрати «картину» з собою.
Колаборації з художниками і діячами мистецтва стали доброю традицією для ЦУМ. Нагадаємо, що в минулому році оформлення осінніх вітрин було розроблено спільно з 8 талановитими українськими арт-діячами. Серед них: Маша Рева, Jolie Poly, Оксана Левченя, Вова Воротньов та інші. А пакети були представлені в колаборації з британським ілюстратором Спіросом Халарісом.
Осінні вітрини центрального універмагу відкриті до кінця жовтня.
А також нагадаємо, що проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design). Проєкт отримав номінацію Гран-прі (Best in Show).